Unisexowa i przyjazna środowisku kolekcja Tommy x Lewis

Tommy Hilfiger przedstawia kolekcję TommyXLewis wiosna 2020. Czwarta odsłona współpracy z Lewisem Hamiltonem zrodziła się z inspiracji motywem lojalności, wierności i odpowiedzialności. Nawiązanie do ponadczasowych wartości odzwierciedlone zostało dzięki kolejnym krokom w stronę ekologicznej mody.
O autorze
2 min czytania 2020-02-13

Kolekcja realizuje także filozofię „stylu dla wszystkich” – inicjatywy, w ramach której moda marki Tommy Hilfiger przekracza wszelkie granice pomiędzy płciami, pochodzeniem i rodzajami sylwetek. 

– Na początku kariery byłem outsiderem w środowisku wyścigowym, dlatego tak dobrze rozumiem pragnienie przynależności do świata, o którym marzysz. Razem z Tommy’m uważamy, że moda powinna łączyć ludzi – i właśnie do takiego świata zapraszamy naszych odbiorców – mówi Lewis Hamilton.

– Czwarta wspólna kolekcja wyróżnia naszą bezgraniczną otwartość na ludzi. Na wiosnę 2020 skupiliśmy się na tworzeniu kolekcji, którą każdy będzie w stanie nosić i stylizować po swojemu. Zależało nam także, aby była przyjazna środowisku. Niesamowicie było widzieć Lewisa, który przez ostatnie cztery sezony nieustannie rozwija się jako projektant i przekracza kolejne modowe granice. Jesteśmy bardzo dumni z tego, co przedstawiamy w tym sezonie – opowiada Tommy Hilfiger.

Lojalność

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tommy i Lewis bezgranicznie wierzą w lojalność – wobec siebie, tego kim się jest i tego, w co się wierzy. To aspekt życia, który dla obu projektantów posiada bezcenną wartość. Hasło „Loyalty” jest nawet wytatuowane na ramieniu Hamiltona: „oznacza bezwzględne wsparcie – na dobre i na złe, na szczycie i na dnie. To podążanie za kimś aż do końca”. Znaczenie tego słowa stało się więc główną osią ich czwartej wspólnej kolekcji TommyXLewis, która ma za zadanie wspierać fanów marki i kierowcy w bezwzględnym pozostawaniu sobą. Inspirować do wywierania pozytywnego wpływu na sprawy, które są dla nich ważne.

– Lojalność oznacza bycie wiernym sobie, wyznawanym przez siebie wartościom i swoim bliskim. Dla mnie to bycie oddanym mojej rodzinie, przyjaciołom i ludziom oraz fanom, którzy towarzyszą mi podczas tworzenia mojej marki – tłumaczy Hilfiger.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Tommy i Lewis spełniają swoje marzenia dzięki niezachwianemu wsparciu lojalnych fanów, zespołów, rodziny i przyjaciół – chcą, aby ich kolekcja motywowała innych optymistów, by spełniali i swoje.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Od samego początku istnienia marka Tommy Hilfiger była lojalna ponadczasowemu amerykańskiemu stylowi, który – pomimo nieustannego podążania nurtem popkultury – na stałe zakodował się w jej DNA. W najnowszej odsłonie kolekcja TommyXLewis pozostaje wierna zarówno bogatemu dziedzictwu klasycznego krawiectwa Hilfigera, jak i streetwearowemu stylowi Hamiltona. Połączenie obu biegunów świata mody w jedną kolekcję tworzy eklektyczną mieszankę, która dokładnie odzwierciedla współczesną amerykańską garderobę.

Ekologia

Kolekcja TommyXLewis wiosna 2020 powstała z dużym naciskiem na jej ekologiczny charakter: wykorzystanie przyjaznych środowisku materiałów i zrównoważonych procesów produkcji. W ponad 75% jej elementów zastosowano więc przyjazne środowisku elementy, w tym w 100% organiczną bawełnę, z której wykonano nawet wysokie trampki. W produktach wykorzystano także ocieplinę Sorona®, wykonaną z roślinnych włókien, która jest ekologicznym zamiennikiem puchu. Produkcja kolekcji stosuje także materiały farbowane metodami o niższym wpływie na środowisko, a także surowce pochodzące z recyklingu, z których powstały dżinsowe spodnie i szorty, koszule i kurtka truckerka.