Kolekcja realizuje także filozofię „stylu dla wszystkich” – inicjatywy, w ramach której moda marki Tommy Hilfiger przekracza wszelkie granice pomiędzy płciami, pochodzeniem i rodzajami sylwetek.
– Na początku kariery byłem outsiderem w środowisku wyścigowym, dlatego tak dobrze rozumiem pragnienie przynależności do świata, o którym marzysz. Razem z Tommy’m uważamy, że moda powinna łączyć ludzi – i właśnie do takiego świata zapraszamy naszych odbiorców – mówi Lewis Hamilton.
Zobacz również
– Czwarta wspólna kolekcja wyróżnia naszą bezgraniczną otwartość na ludzi. Na wiosnę 2020 skupiliśmy się na tworzeniu kolekcji, którą każdy będzie w stanie nosić i stylizować po swojemu. Zależało nam także, aby była przyjazna środowisku. Niesamowicie było widzieć Lewisa, który przez ostatnie cztery sezony nieustannie rozwija się jako projektant i przekracza kolejne modowe granice. Jesteśmy bardzo dumni z tego, co przedstawiamy w tym sezonie – opowiada Tommy Hilfiger.
Lojalność
Tommy i Lewis bezgranicznie wierzą w lojalność – wobec siebie, tego kim się jest i tego, w co się wierzy. To aspekt życia, który dla obu projektantów posiada bezcenną wartość. Hasło „Loyalty” jest nawet wytatuowane na ramieniu Hamiltona: „oznacza bezwzględne wsparcie – na dobre i na złe, na szczycie i na dnie. To podążanie za kimś aż do końca”. Znaczenie tego słowa stało się więc główną osią ich czwartej wspólnej kolekcji TommyXLewis, która ma za zadanie wspierać fanów marki i kierowcy w bezwzględnym pozostawaniu sobą. Inspirować do wywierania pozytywnego wpływu na sprawy, które są dla nich ważne.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Lojalność oznacza bycie wiernym sobie, wyznawanym przez siebie wartościom i swoim bliskim. Dla mnie to bycie oddanym mojej rodzinie, przyjaciołom i ludziom oraz fanom, którzy towarzyszą mi podczas tworzenia mojej marki – tłumaczy Hilfiger.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Tommy i Lewis spełniają swoje marzenia dzięki niezachwianemu wsparciu lojalnych fanów, zespołów, rodziny i przyjaciół – chcą, aby ich kolekcja motywowała innych optymistów, by spełniali i swoje.
Od samego początku istnienia marka Tommy Hilfiger była lojalna ponadczasowemu amerykańskiemu stylowi, który – pomimo nieustannego podążania nurtem popkultury – na stałe zakodował się w jej DNA. W najnowszej odsłonie kolekcja TommyXLewis pozostaje wierna zarówno bogatemu dziedzictwu klasycznego krawiectwa Hilfigera, jak i streetwearowemu stylowi Hamiltona. Połączenie obu biegunów świata mody w jedną kolekcję tworzy eklektyczną mieszankę, która dokładnie odzwierciedla współczesną amerykańską garderobę.
Ekologia
Kolekcja TommyXLewis wiosna 2020 powstała z dużym naciskiem na jej ekologiczny charakter: wykorzystanie przyjaznych środowisku materiałów i zrównoważonych procesów produkcji. W ponad 75% jej elementów zastosowano więc przyjazne środowisku elementy, w tym w 100% organiczną bawełnę, z której wykonano nawet wysokie trampki. W produktach wykorzystano także ocieplinę Sorona®, wykonaną z roślinnych włókien, która jest ekologicznym zamiennikiem puchu. Produkcja kolekcji stosuje także materiały farbowane metodami o niższym wpływie na środowisko, a także surowce pochodzące z recyklingu, z których powstały dżinsowe spodnie i szorty, koszule i kurtka truckerka.