…odbędzie się w ramach drugiej edycji Lodzkie Innovation Days i jest skierowana przede wszystkim do pasjonatów technologii AR / VR, w szczególności programistów, designerów oraz fanów game jamów. Partnerami imprezy są firmy Microsoft i Senfino. Sponsorem firma Coca-Cola.
Wyzwanie
Zadaniem uczestników będzie przygotowanie działającego prototypu aplikacji na gogle HoloLens nawiązującego do jednego z wylosowanych wcześniej tematów. Na przygotowanie projektu uczestnicy będą mieć 48 godzin. Hackathon to nie tylko konkurs i rywalizacja, lecz również świetna zabawa i doskonała okazja do zdobycia praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu tworzenia aplikacji na HoloLens a także szansa na poznanie ciekawych osób ze środowiska gamedev.
Zobacz również
“Naszym celem jest pokazanie, że od innowacji często dzieli nas jeden krok. Dostęp do nowej technologii, zespół kilku utalentowanych osób i inspiracja. Zapewniając wszystkie te składowe podczas UNIT9 VR Challenge Hackathon 2017 liczymy na to, że po 48 godzinach narodzi się nam zalążek czegoś naprawdę rewolucyjnego” – mówi Maciej Zasada, założyciel polskiego oddziału UNIT9, organizator imprezy.
Nad przebiegiem całości czuwać będą eksperci z firm UNIT9, Microsoft i Senfino.
Organizator
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Organizatorem imprezy jest Le Polish Bureau, polski oddział interaktywnej firmy produkcyjnej UNIT9. Firma UNIT9 na przestrzeni ostatnich dwudziestu lat zrealizowała kilkaset globalnych kampanii reklamowych, będących na styku wielu światów: filmu, gier, digital, VR i instalacji multimedialnych. Firma wykorzystuje najnowsze technologie w realizacji wyjątkowych, niepowtarzalnych kampanii reklamowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing