United Cooling: billboard 3D, dzięki któremu poczujesz chłód

United Cooling: billboard 3D, dzięki któremu poczujesz chłód
Jak ciekawie zareklamować firmę, która zajmuje się klimatyzacją i systemami chłodzącymi? Marka United Cooling przyciągnęła uwagę ogromną reklamą w kształcie nadgryzionego loda na patyku.
O autorze
1 min czytania 2018-08-03

Ciekawym przykładem tego, że twórcy reklamy outdoorowej dalej potrafią zaskoczyć kreatywnością, jest billboard w kształcie zjedzonego do połowy loda na patyku, stworzony w kwietniu br. przez agencję Trozzolo z USA dla marki United Cooling, zajmującej się m.in. klimatyzacją i systemami chłodzącymi. Kreacja idealnie oddaje to, co firma ma swoim klientom do zaoferowania.


źródło: www.adsoftheworld.com/media/outdoor/united_cooling_popsicle

PS

Zwykłe reklamy outdoorowe już dawno przeszły do lamusa. Teraz, żeby zwrócić uwagę odbiorcy, potrzeba czegoś innowacyjnego. Czegoś, co się wyróżnia. Czegoś, czego jeszcze nie było. Więcej przykładów niezwykłych reklam outdoorowych możecie zobaczyć w naszym przeglądzie najciekawszych realizacji reklamy billboardowej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Producent lodów Magnum od lat zaskakuje odważnymi i ciekawymi kreacjami. W tegorocznej kampanii marka sprytnie wykorzystała kształt lodów w reklamach zewnętrznych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Dla wszystkich miłośników lodów, na Manhattanie otwarto The Pint Shop: apetyczne połączenie Muzeum Lodów i laboratorium.

PS4

Lody w każdej postaci stanowią idealną przekąskę w upalne dni, a o ich atrakcyjności nie zapominają producenci, prześcigając się w pomysłach na nowe formy reklamy. Przegląd reklam, które ochłodzą możecie zobaczyć tutaj.