Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Unitra wróci na rynek. Za reaktywacją marki stoi współzałożyciel CD Projektu

Unitra wróci na rynek. Za reaktywacją marki stoi współzałożyciel CD Projektu
Kultowa marka od wzmacniaczy, wież i kolumn z czasów PRL-u powraca! Michał Kiciński, współzałożyciel i udziałowiec CD Projekt, zapowiedział wznowienie produkcji Unitry. Wkrótce poznamy nowe produkty.
O autorze
1 min czytania 2023-06-13

Konsumenci lubią wracać do marek i produktów, które znają z lat młodości. Na fali takiego konsumenckiego sentymenty powróciły chociażby Relaksy – charakterystyczne kozaki z podeszwami z termogumy, które nosiły całe pokolenia. Relaksy były jednym z najważniejszych elementów krajobrazu PRL, a po latach (dokładnie w 2013 roku) wróciły na rynek.

Teraz dowiadujemy się o tym, że kolejna marka z czasów PRL zostanie poddana reaktywacji. Tym razem jednak nie chodzi o modę, ale o sprzęt do słuchania muzyki. Na rynek powróci bowiem kultowa Unitra, która od 1961 roku produkowała wzmacniacze stereo, radioodbiorniki i gramofony wyróżniające się wysoką jakością (sprzedawano je nawet Zachodzie pod słynnymi wówczas markami Thomson czy Emerson). 

Radioodbiornik Zodiak DSS-402 produkcji Unitra-Diora

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Po latach potencjał w marce odnalazł Michał Kiciński – współzałożyciel CD Projektu i firmy technologicznej Mudita. Pozostałymi inwestorami i właścicielami spółki zostali Daniel Kostrzewa i Adrian Krupowicz.

Nowe produkty z logiem Unitry będą powstawać w Polsce, w warszawskiej dzielnicy Ursus. Być może designem będą one nawiązywać do sprzętu z lat 60., ale na pewno nie technologicznie – nowe produkty ma sprostać wymaganiom współczesności. Co ważne, sprzęt ma być trwały i łatwy do naprawienia – elementy do produkcji urządzeń muszą być dostępne w krótkich łańcuchach dostaw.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nowe produkty zostaną zaprezentowane już w czerwcu, a do sklepów trafi w drugiej połowie roku.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Kultowa marka Americanos powraca w wielkim stylu

Dla każdego, niezależnie od sylwetki i wieku. Dżinsy we wszystkich fasonach i odcieniach, katany w klimacie retro, sportowe bluzy – Grupa CCC reaktywuje ulubiony brand epoki Y2K.