TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kultowa marka Americanos powraca w wielkim stylu

Dla każdego, niezależnie od sylwetki i wieku. Dżinsy we wszystkich fasonach i odcieniach, katany w klimacie retro, sportowe bluzy – Grupa CCC reaktywuje ulubiony brand epoki Y2K.
O autorze
2 min czytania 2022-03-16

Dobrze dopasowane dżinsy, prosty t-shirt, trampki – niczego więcej nie trzeba. Americanos, w którym ubierali się przedstawiciele pokolenia X i milenialsi na przełomie lat 90. i 2000., teraz staje się ulubionym brandem generacji Z. Za reaktywacją kultowej marki stoi Grupa CCC, której bliskie jest przesłanie „For Every Body”.

Denim, sportowe sylwetki i wygodne dodatki pasują każdemu, niezależnie od indywidualnego stylu, sylwetki, czy koloru skóry. Każdy jest na swój sposób doskonały i każde ciało jest piękne dokładnie takie, jakie jest.

Podstawą Americanos jest jakość. Dzięki temu ubrania i dodatki dla niej i dla niego przetrwają lata. Dla grupy CCC i świadomych konsumentów kluczowy stał się zrównoważony rozwój. W myśl hasła „For the Planet”, kolekcja w większości została uszyta z użyciem zrównoważonych materiałów: organicznej bawełny z certyfikatem GOTS, wyprodukowanego z odpadów z pulpy drzewnej lyocellu lub supertrwałego poliestru z recyklingu.

Równie istotna jest wygoda. Americanos to rzeczy dobre dla ciała – komfortowe, miękkie, świetnie skrojone. W kolekcji znalazły się dżinsy w wielu fasonach i kolorach. Dominują zgodne z estetyką Y2K spodnie baggy i bootcuty, sporo tu niskich stanów i rozszerzanych nogawek. Równie uniwersalne są odcienie – od bieli, która świetnie sprawdza się w total looku (stylowy mundurek na wiosnę 2022!), przez jasny błękit, aż po głęboki granat. Comeback świętują denimowe spódnice z rozcięciem. Hitem sezonu okaże się z pewnością katana ze stójką w stylu lat 80. XX wieku. Nie powstydziłaby się jej sama Madonna.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z barwami dżinsów korespondują kolory basików – w kolekcji pojawiły się czerwone bluzy z kapturem, dresowe komplety w turkusie albo swetry w różowo-czerwone paski, zgodne z trendem na kolor blocking. Kolekcję uzupełnia bawełniana i sportowa bielizna z logo Americanos.

Inkluzywne przesłanie podkreśla różnorodny casting – każdy z bohaterów sesji jest piękny, wyjątkowy i wyrazisty na swój sposób. Przed obiektywem duetu Tatiana i Karol pozują Alexandra Ágoston, Odile Gautrau, Francisco Henriques, Irene Guarenas, Dorit Reveles i Ayman Salah Hassan. Ágoston – australijska supermodelka – to ulubienica Victorii Beckham i Jeana-Paula Gaultiera, Francuzka Odile jest ikoną ciałopozytywności, która ostatnio pozowała dla Calvina Kleina, a Irene, która zaczynała karierę w Paryżu, współpracowała już z domami mody Gucci i DSquared2, a jej sesje pojawiły się w międzynarodowych edycjach „Vogue’a”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: Tatiana i Karol
Modelki i modele: Alexandra Ágoston, Odile Gautrau, Francisco Henriques, Irene Guarenas, Dorit Reveles, Ayman Salah Hassan
Stylizacja: Ewelina Gralak
Makijaż: Aneta Kostrzewa
Włosy: Paweł Solis
Scenografia: Grzegorz Polański
Marketing director: Katarzyna Krawczyk / CCC
Art director: Justyna Purzycka / CCC, Maria Mastalerz / CCC
Produkcja: Bartosz Majkowski / CCC

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kolekcja jest już dostępna w sklepach internetowych Modivo, Eobuwie, ccc.eu oraz w aplikacji mobilnej CCC.

 

Artykuł powstał we współpracy z CCC.