Dobrze dopasowane dżinsy, prosty t-shirt, trampki – niczego więcej nie trzeba. Americanos, w którym ubierali się przedstawiciele pokolenia X i milenialsi na przełomie lat 90. i 2000., teraz staje się ulubionym brandem generacji Z. Za reaktywacją kultowej marki stoi Grupa CCC, której bliskie jest przesłanie „For Every Body”.
Denim, sportowe sylwetki i wygodne dodatki pasują każdemu, niezależnie od indywidualnego stylu, sylwetki, czy koloru skóry. Każdy jest na swój sposób doskonały i każde ciało jest piękne dokładnie takie, jakie jest.
Zobacz również
Podstawą Americanos jest jakość. Dzięki temu ubrania i dodatki dla niej i dla niego przetrwają lata. Dla grupy CCC i świadomych konsumentów kluczowy stał się zrównoważony rozwój. W myśl hasła „For the Planet”, kolekcja w większości została uszyta z użyciem zrównoważonych materiałów: organicznej bawełny z certyfikatem GOTS, wyprodukowanego z odpadów z pulpy drzewnej lyocellu lub supertrwałego poliestru z recyklingu.
Równie istotna jest wygoda. Americanos to rzeczy dobre dla ciała – komfortowe, miękkie, świetnie skrojone. W kolekcji znalazły się dżinsy w wielu fasonach i kolorach. Dominują zgodne z estetyką Y2K spodnie baggy i bootcuty, sporo tu niskich stanów i rozszerzanych nogawek. Równie uniwersalne są odcienie – od bieli, która świetnie sprawdza się w total looku (stylowy mundurek na wiosnę 2022!), przez jasny błękit, aż po głęboki granat. Comeback świętują denimowe spódnice z rozcięciem. Hitem sezonu okaże się z pewnością katana ze stójką w stylu lat 80. XX wieku. Nie powstydziłaby się jej sama Madonna.
Z barwami dżinsów korespondują kolory basików – w kolekcji pojawiły się czerwone bluzy z kapturem, dresowe komplety w turkusie albo swetry w różowo-czerwone paski, zgodne z trendem na kolor blocking. Kolekcję uzupełnia bawełniana i sportowa bielizna z logo Americanos.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Inkluzywne przesłanie podkreśla różnorodny casting – każdy z bohaterów sesji jest piękny, wyjątkowy i wyrazisty na swój sposób. Przed obiektywem duetu Tatiana i Karol pozują Alexandra Ágoston, Odile Gautrau, Francisco Henriques, Irene Guarenas, Dorit Reveles i Ayman Salah Hassan. Ágoston – australijska supermodelka – to ulubienica Victorii Beckham i Jeana-Paula Gaultiera, Francuzka Odile jest ikoną ciałopozytywności, która ostatnio pozowała dla Calvina Kleina, a Irene, która zaczynała karierę w Paryżu, współpracowała już z domami mody Gucci i DSquared2, a jej sesje pojawiły się w międzynarodowych edycjach „Vogue’a”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: Tatiana i Karol
Modelki i modele: Alexandra Ágoston, Odile Gautrau, Francisco Henriques, Irene Guarenas, Dorit Reveles, Ayman Salah Hassan
Stylizacja: Ewelina Gralak
Makijaż: Aneta Kostrzewa
Włosy: Paweł Solis
Scenografia: Grzegorz Polański
Marketing director: Katarzyna Krawczyk / CCC
Art director: Justyna Purzycka / CCC, Maria Mastalerz / CCC
Produkcja: Bartosz Majkowski / CCC
Kolekcja jest już dostępna w sklepach internetowych Modivo, Eobuwie, ccc.eu oraz w aplikacji mobilnej CCC.
Artykuł powstał we współpracy z CCC.