– Branża transportowa jest bardzo konkurencyjna. W staraniach o klientów firmy prześcigają się w pomysłach na przyciągnięcie ich do siebie. Dla nas liczy się profesjonalna obsługa klienta – zaznacza Maciej Grad, specjalista ds. marketingu Unity Line. – Zdecydowaliśmy się na chatbota, bo to rozwiązanie, które oferuje klientom szybki sposób wyszukiwania potrzebnych informacji, a przy tym mniej stresujący dzięki zebraniu wszystkich niezbędnych wiadomości w prostej konwersacji – dodaje Grad.
Zamiast dzwonić na infolinię, klienci firmy mogą natychmiast porozmawiać z chatbotem, aby otrzymać spersonalizowane porady pasujące do ich preferencji, mające im pomóc w podjęciu decyzji o podróży. Chatbot Unity Line nie tylko o każdej porze odpowiada na najczęściej zadawane pytania przez użytkowników, ale zapewnia również szybkie przejście do różnych kategorii na stronie www przewoźnika, takich jak cennik, rozkład jazdy, propozycje wycieczek itp.
Zobacz również
Klient, który rozmawia z chatbotem, może skorzystać także z opcji subskrypcji. Jeśli się na nią zdecyduje, otrzymuje pushletter z podziałem na preferencje – w zależności od tego, czy podróżuje promem jako połączeniem tramwajowym, wycieczkowo czy grupowo. Dodatkową funkcją jest też możliwość zapisania się na specjalne alerty, które w razie potrzeby informują pasażerów o złych warunkach pogodowych i utrudnieniach, które mogą z nich wynikać.
Rozwiązanie wyposażono również w strefę agenta, pushletter dla partnerów Unity Line z całej Polski, sprzedających bilety na rejsy promami. Po zweryfikowaniu agenta za pomocą dwóch krótkich pytań, użytkownik staje się częścią specjalnej grupy, która otrzymuje regularne informacje, istotne do wykonywanego przez nich zajęcia.
Za stworzenie chatbota odpowiada KODA Bots.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing