Iwona Suwińska posiada 8-letnie doświadczenie w branży marketingowej. Jest absolwentką dwóch uczelni: Uniwersytetu Warszawskiego i Politechniki Warszawskiej, gdzie studiowała zarządzanie. Swoją ścieżkę kariery rozpoczęła w 2006 roku w EURO RSCG Marketing House jako Junior Project Coordinator. Wspierała działania na projektach dla klientów z branży alkoholowej oraz tytoniowej. W kwietniu 2009 roku dołączyła do zespołu Codemedia, gdzie w ciągu pięciu lat dwukrotnie awansowała. Podczas pracy w agencji Codemedia zajmowała się głównie planowaniem i realizacją działań online m.in. dla klientów Tesco, Bonduelle, Maspex Wadowice.
Od początku lipca Iwona Suwińska pracuje w Universal McCann jako Digital Account Manager. Odpowiada za koordynację działań digitalowych dla Grupy Allegro. Jej zdaniem, kluczowym elementem, który ma wpływ na powodzenie realizowanych projektów, jest współpraca całego zespołu.
Zobacz również
Prywatnie Iwona Suwińska lubi spędzać aktywnie czas, jeździ rowerem, a zimą chętnie zamienia go na deskę snowbordową.