Partnerstwo to otwiera świat muzyki dla nowych użytkowników aplikacji, tym samym dostarczając ekskluzywny przewodnik po najnowszych singlach, w którym gwiazdy przemówią do fanów i użytkowników aplikacji.
Dla Universal Music Polska muzyka jest jak tlen, którym oddycha na co dzień, więc współpraca z firmą Uber nie tylko przybliży, ale i udoskonali muzyczne doświadczenia słuchaczy. Od września w opakowaniach najnowszych płyt polskich i zagranicznych artystów Universal Music Group i Magic Records, fani muzyki mogą znaleźć prezent- voucher na darmowy pierwszy przejazd Uberem o wartości 60 zł.
Zobacz również
Jednym z elementów kampanii jest także internetowy odtwarzacz muzyczny marki Uber, za pomocą którego użytkownicy aplikacji w łatwy sposób będą mogli dowiedzieć się o nowościach muzycznych ze świata Universala- prezentowane będą w nim najnowsze single Universal Music Polska i Magic Records. Link do odtwarzacza dostępny będzie w mailu podsumowującym przejazd zrealizowany za pomocą vouchera. Każdy singiel będzie poprzedzony krótkim pozdrowieniem od artysty.
Dzięki pierwszemu w Polsce tego typu kanałowi promocji artystów, użytkownicy Ubera dowiedzą się z ust plejady gwiazd Universal Music Polska o ich najnowszych albumach, które będzie można zakupić w sklepach muzycznych, sieciach handlowych i serwisach cyfrowych.
Singiel w specjalnym odtwarzaczu będzie aktualizowany kilka razy w miesiącu i w ten sposób użytkownicy Ubera będą mogli poznać najnowsze hity ulubionych gwiazd.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
„Jesteśmy zadowoleni z tak rozbudowanego partnerstwa między Universal Music Polska a firmą Uber. Dzięki niemu, fani muzyki poczują innowacyjną jakość w odkrywaniu nowości muzycznych proponowanych przez wytwórnię Universal Music Polska. Jestem pewien, że oferta muzyczna jest tak zaadaptowana, że każdy znajdzie dla siebie coś miłego. Dodatkowo, to świetny i nieodkryty jeszcze kanał dystrybucji dla artystów, by spotkać się ze swoją publicznością” – podkreśla Kacper Winiarczyk, dyrektor generalny Ubera na Polskę.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Jako największa firma muzyczna na świecie i w Polsce mamy pewien obowiązek – wyznaczać kierunki, być prekursorem. Od zawsze ważne było dla nas wspieranie rozwoju nowoczesnych technologii i przede wszystkim nowych form dystrybucji muzyki. Partnerstwo z UBEREM idealnie łączy w sobie te 2 cele” – Jan Kubicki, Prezes Universal Music Polska.
„To zupełnie nowy kierunek w rozwoju naszego biznesu. Uber stanie się dla artystów z katalogu Universal Music Polska i Magic Records nowym kanałem promocji ich twórczości oraz pozwoli im poszerzyć grono odbiorców. Z kolei fani muzyki zostaną nagrodzeni voucherem na przejazd oraz będą mogli w łatwiejszy sposób dotrzeć do premierowych nagrań. Uwielbiamy akcje o charakterze win-win!” – Piotr Kujda, dyrektor działu New Business Universal Music Polska.
Polska jest trzecim największym rynkiem Ubera na terenie Unii Europejskiej, po Wielkiej Brytanii oraz Francji. W pierwszym roku działalności tempo wzrostu usługi na polskim rynku było wyższe niż w przypadku Londynu,
Paryża, Amsterdamu czy Sztokholmu. Obecnie Uber oferuje swoje usługi w 9 miastach w Polsce. Polska znajduje się także wśród 15 państw na świecie (spośród 70 z dostępną aplikacją Ubera), w których Uber oferuje swoje usługi w więcej niż 5 miastach.