Rekomendacje Prezesa UOKiK dotyczące oznaczania treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych powstałe w wyniku konsultacji branżowych, m.in. z przedstawicielami IAB Polska to dokument, na który czekali nie tylko sami influencerzy, reklamodawcy i agencje PR, ale również konsumenci. Rekomendacje dostępne są na stronie: InfluencerMarketing.org.pl
Publikacja miała swoją premierę pod koniec września i od razu wzbudziła duże zainteresowanie wśród odbiorców. Pojawiło się wiele komentarzy i pytań, które twórcy dokumentu będą omawiać podczas wydarzenia online.
Zobacz również
UOKiK i IAB Polska zapraszają 21 października w godzinach 11:00 – ok. 12:30 na „IAB ExpertPanel: Rekomendacje Prezesa UOKiK dla influencerów. #OznaczamReklamy” – webinar z obszerną sesją Q&A, podczas której eksperci z UOKiK i IAB Polska odpowiedzą na najważniejsze pytania dotyczące zagadnień zawartych w publikacji.
W wydarzeniu udział wezmą:
- Włodzimierz Schmidt – prezes zarządu IAB Polska – moderator dyskusji
- Krzysztof Lehmann – zastępca dyrektora, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Delegatura w Bydgoszczy
- Agnieszka Kowalska – starszy specjalista, Departament Komunikacji, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
- Agnieszka Karcz – associate, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
- Marek Myślicki – chief growth officer, stor9
- Kamil Bolek – członek zarządu grupy LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset)
IAB ExpertPanel odbędzie się w formie live, na platformie LiveWebinar. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale obowiązuje rejestracja: livewebinar.com/792-965-540
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują za udział 2 punkty recertyfikacyjne.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Partner technologiczny wydarzenia: LiveWebinar