TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Up zaczyna zabawę z Toys”R”Us

Agencja Up rozpoczęła współpracę z Toys"R"Us, największym na świecie sprzedawcą zabawek dla dzieci. Agencja będzie odpowiedzialna za promocję sklepu internetowego, w tym za kreację key visuali, newsletterów, bannerów i innych materiałów na potrzeby komunikacji w internecie.
O autorze
1 min czytania 2016-02-22

Up podpisał z klientem umowę na roczną obsługę marketingową. Poza Toys”R”Us, współpraca będzie obejmować działania promocyjne dla drugiej marki właściciela, Babies”R”Us (z artykułami dla niemowląt).

– Szukaliśmy kreatywnej agencji, która z sukcesami działa zarówno w branży dziecięcej, jak i w świecie interactive. Up łączy te cechy. Ponadto agencja zachwyciła nas dowcipną prezentacją już na pierwszym spotkaniu – opowiada Magdalena Kimbar, E-Commerce Merchandise & Marketing Coordinator marki Toys”R”Us.

– Mamy już wieloletnie doświadczenie w branży produktów dla dzieci i wiemy, że to przyjemna kategoria, chociaż jednocześnie wymagająca i pełna wyzwań – mówi Tomasz Graszewicz, Managing and Strategy Director agencji Up.

Agencja ma na koncie owocną współpracę z inną marką z branży dziecięcej – wcześniej stała za sukcesem Endo, producenta ubranek i akcesoriów dla dzieci (zadaniem agencji było wówczas zbudowanie mocnej pozycji nowego e-sklepu przy dużych ograniczeniach budżetowych). Za wieloletnią obsługę tej marki Up został nagrodzony srebrną statuetką Effie w kategorii Long-term marketing excellence w 2013 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing