Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

UPF40: z okazji Euro 2024 powstała koszulka, która blokuje 97,5% promieni słonecznych

UPF40: z okazji Euro 2024 powstała koszulka, która blokuje 97,5% promieni słonecznych
UPF40 to stworzona przez markę Kopparberg i agencję Neverland koszulka, która niemal całkowicie blokuje działanie promieni słonecznych. Idealny gadżet dla fanów sportu nie istnieje?
O autorze
1 min czytania 2024-06-14

Jak połączyć nadchodzące Mistrzostwa Europy w piłce nożnej z sezonem letnim, a dodatkowo zachęcić klientów do zakupu napojów? Można na przykład stworzyć koszulkę sportową, która chroni noszących ją przed słońcem. Tak właśnie zrobiła firma Kopparberg. I tak powstał T-shirt UPF40, którego materiał blokuje niemal 100% promieni słonecznych. Akcja jest elementem działań pod hasłem „Pij odpowiedzialnie tego lata”.

Koszulki będą rozdawane w wybranych pubach Anglii i Szkocji, a wszystko dlatego, że według badań to właśnie podczas oglądania transmisji wydarzeń sportowych w pubach oparzeniom słonecznym ulega 29% Brytyjczyków. Aż 59% z nich często zapomina wówczas o zastosowaniu kremu z filtrem, więc UPF40 wydaje się idealnym rozwiązaniem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Poza koszulkami, przedstawiciele firmy będą rozdawać również naklejki zmieniające kolor w chwili, gdy nadejdzie czas na ponowną aplikację kremu przeciwsłonecznego, a także próbki kremów z filtrem.

– Nie ma systemu VAR, który cofnąłby działanie promieni UV. Gdy już zaczną się szkody, trudno je odwrócić. Teraz pijący Kopparberg mogą być chronieni, oglądając mistrzostwa Europy, a jednocześnie wyglądają cholernie dobrze – tłumaczy Andy Clough, Joint ECD agencji Neverland współtworzącej projekt UPF40.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: Ads of Brands

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Męskie Granie prezentuje singiel 2024

Projekt Męskie Granie zaprezentował tegoroczny singiel promujący trasę. W „Wolnych Duchach” usłyszymy Darię Zawiałow, braci Kacperczyk i Mroza.

PS2 Suszonki miesiąca: top 30 kreacji maja 2024 [PRZEGLĄD]

Przez cały miesiąc mogliście obserwować ciekawe kreacje reklamowe znanych marek. Dziś przygotowaliśmy przegląd najlepszych suszonek, które obiegły internet w maju 2024 roku.