TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Up&More członkiem IAB Polska

Z początkiem października agencja interaktywna Up&More dołączyła do grona firm członkowskich Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
O autorze
1 min czytania 2017-10-10

Dołączenie do Związku Pracodawców Branży Internetowej jest kolejnym naturalnym krokiem w dalszym rozwoju agencji. Zależy nam z jednej strony na naszym konsekwentnym wzroście, a z drugiej na rozwoju branży i edukacji – zarówno pracowników jak i klientów. Mamy więc zbieżne cele z IAB Polska. – komentuje Tomasz Starzyński, Prezes agencji interaktywnej Up&More. Na początek planujemy zaangażować się w prace dwóch grup roboczych, w których nasze kompetencje są najsilniejsze: SEM oraz Mobile. Chcemy współtworzyć wysokie standardy, dzielić się dobrymi praktykami i wiedzą, ale także uczyć się od innych. Jesteśmy przekonani, że będąc członkiem IAB mamy możliwość realnego wpływu na polski rynek reklamy internetowej – dodaje Starzyński.

Obecnie w IAB Polska zrzeszonych jest ponad 200 firm. W tym gronie znajdują się zarówno agencje interaktywne, domy mediowe, portale internetowe czy sieci reklamowe.