Dołączenie do Związku Pracodawców Branży Internetowej jest kolejnym naturalnym krokiem w dalszym rozwoju agencji. Zależy nam z jednej strony na naszym konsekwentnym wzroście, a z drugiej na rozwoju branży i edukacji – zarówno pracowników jak i klientów. Mamy więc zbieżne cele z IAB Polska. – komentuje Tomasz Starzyński, Prezes agencji interaktywnej Up&More. Na początek planujemy zaangażować się w prace dwóch grup roboczych, w których nasze kompetencje są najsilniejsze: SEM oraz Mobile. Chcemy współtworzyć wysokie standardy, dzielić się dobrymi praktykami i wiedzą, ale także uczyć się od innych. Jesteśmy przekonani, że będąc członkiem IAB mamy możliwość realnego wpływu na polski rynek reklamy internetowej – dodaje Starzyński.
Obecnie w IAB Polska zrzeszonych jest ponad 200 firm. W tym gronie znajdują się zarówno agencje interaktywne, domy mediowe, portale internetowe czy sieci reklamowe.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas