Up&More dla Poster Polytechnic

Agencja Up&More realizuje kampanię marketingową z wykorzystaniem sieci reklamowej Google Ads dla marki Poster Polytechnic. Strategia dotyczy optymalizacji ściśle określonego celu sprzedażowego klienta.
O autorze
1 min czytania 2020-12-14

Poster Polytechnic to najwyższej jakości plakaty dotyczące szerokopojętej tematyki naukowej, z wyodrębnieniem różnych kategorii np. biologiczne, urbanistyczne, astronomiczne, vintage. Wyróżnikiem jest kategoria patentów, zgłoszonych do Urzędu Patentów i Znaków Towarowych Stanów Zjednoczonych. Sprzedaż realizowana jest za pośrednictwem sklepu internetowego. Od początku misją firmy jest dostarczanie unikatowych plakatów związanych z postępem technicznym i wielkimi wynalazkami, które były kamieniami milowymi w rozwoju ludzkości.

Agencja Up&More odpowiada za kampanię Google Ads, w tym obsługę graficzną. W szczególności do realizacji celu klienta zespół uwzględnił kampanie produktowe oraz reklamy w sieci wyszukiwania, wyświetlane na podstawie wyszukiwanych słów kluczowych. Aktywności on-line dedykowane są określonej grupie docelowej. Z jednej strony pogłębiane jest dotarcie do osób planujących przeprowadzkę, remont, a z drugiej strony z uwagi na unikalne wzornictwo patentowe plakatów, także dotarcie do właścicieli biur, gabinetów i lokali usługowych. Kampanie realizowane są z uwzględnieniem skuteczności działań marketingowych ROAS – wskaźnika informującego o zwrocie z konkretnej kampanii reklamowej.

– Cieszymy się z kolejnego powierzonego nam wyzwania w kategorii e-commerce. To jeden z sektorów, w którym Up&More rozwija się najszybciej. Dążymy do osiągnięcia maksymalnej skuteczności działań i znacznego zwiększenia wolumenów. Będziemy również analizowali możliwości eksportowe w tym projekcie, co może stanowić duży krok milowy w rozwoju biznesu – komentuje Tomasz Starzyński, managing partner Up&More.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj