Up&More jako agencja 360 oferuje kompleksowe rozwiązania związane z aktywnościami reklamowymi w Internecie. Bazując na swoim doświadczeniu firma podjęła współpracę na rzecz rozwoju misji jaką niesie ze sobą program Pajacyk. Zbiórka pieniężna w dużej mierze jest osiągalna poprzez stronę internetową akcji. Zespół Up&More pod względem technicznym usprawnił działanie strony www, zapewniając użytkownikom jeszcze bardziej intuicyjną nawigację.
Pajacyk to program Polskiej Akcji Humanitarnej prowadzony od 1998 roku. Pomaga niedożywionym dzieciom poprzez finansowanie posiłków w szkołach i placówkach środowiskowych. Od 1998 do 2019 aż 71 042 dzieci skorzystało z 9 289 487 posiłków w polskich szkołach. W tym roku, w odpowiedzi na rosnącą liczbę dzieci potrzebujących wsparcia psychologa, działania programu zostały poszerzone o pomoc psychospołeczną.
Zobacz również
Pajacyk działa bez przerwy, także teraz w trakcie pandemii. Wszystkie szkoły, świetlice i placówki objęte programem, otrzymały możliwość dożywiania dzieci, mimo zawieszenia ich funkcjonowania. Mogły przekierowywać niewykorzystywane środki na przygotowanie paczek żywnościowych i dostarczanie posiłków dla swoich podopiecznych.
Każdy może wesprzeć akcję przekazują darowiznę lub klikając w brzuszek Pajacyka widocznego na stronie głównej programu. Kliknięcie spowoduje wyświetlenie reklamy, za co reklamodawcy przekazują na rzecz programu pieniądze. Klikajmy, wpłacajmy. Pomagajmy razem z Pajacykiem.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]