Górna 22 to nowa inwestycja, w ramach której powstaną 3 ośmiopiętrowe budynki z nowoczesną architekturą w każdym po 126 lokali. Atutem jest usytuowanie – szybki dostęp do centrum, w tym bliskość dwóch największych uczelni wyższych takich jak Politechnika Świętokrzyska i Uniwersytet Jana Kochanowskiego. Z najwyższych kondygnacji budynku będzie można podziwiać wspaniałą panoramę Kielc.
Up&More odpowiada za promocję inwestycji Górna22 w świecie on-line z wykorzystaniem popularnej platformy społecznościowej Facebook. Celem jest zarówno wzrost świadomości marki nowej inwestycji, jak i pozyskiwanie wysokiej jakości leadów. Postawiono na kompleksowe działania dążące zarówno do poszerzania zasięgów organicznych, jak i optymalizacji kampanii płatnych – Facebook Ads. Aktywności agencji dotyczą również obszaru SEM – szeregu działań, których celem jest osiągnięcie widoczności strony internetowej klienta w wynikach wyszukiwania.