Uwaga! Do rozdania mamy 2 wejściówki na wydarzenie. Aby wygrać bilet, wystarczy odpowiedzieć na pytanie, które pojawi się w naszym newsletterze już 24 lutego b.r. Dołącz do grona subskrybentów.
Dlaczego warto
Podczas konferencji IAB HowTo: Wideo Marketing, która odbędzie się 6 marca 2025 roku w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie, uczestnicy dowiedzą się m.in.:
- Jak wygląda dzisiejszy świat wideo w Polsce: analiza obecnego stanu rynku wideo, w tym inwestycji reklamodawców oraz popularności różnych form wideo.
- Jakie kampanie wideo są skuteczne: przegląd efektywnych kampanii reklamowych wykorzystujących wideo, z przykładami najlepszych praktyk.
- Jakie są różnorodne formy wideo: omówienie bogactwa świata wideo, w tym form długich i krótkich, oraz ich zastosowania w różnych kanałach komunikacji.
- Jakie rodzą się nowe trendy i zmiany warte obserwowania: dyskusja na temat pojawiających się trendów, takich jak AI w wideo czy rozwój platform streamingowych, oraz ich wpływu na przyszłość marketingu wideo.
Dla kogo
Konferencja skierowana jest do osób pragnących uzyskać aktualną wiedzę na temat wykorzystania wideo w reklamie i marketingu, w tym przedstawicieli marketerów, agencji mediowych i interaktywnych, wydawców internetowych oraz branży telewizyjnej i wideo.
Jakie prelekcje czekają na uczestników
Podczas konferencji IAB HowTo: Wideo Marketing:
- Bartosz Sieradzki i Krzysztof Wus (Publicis Groupe) przedstawią perspektywy rozwoju wideo w oparciu o raport „Rynek reklamy w Polsce”, omawiając trendy inwestycyjne i profil reklamodawców.
- Krzysztof Nożyński (Nielsen) zaprezentuje najnowsze dane na temat widowni Connected TV w Polsce, analizując, co oglądają użytkownicy smart TV i jak różni się ich konsumpcja treści od tradycyjnych telewidzów.
- Szymon Lipiński i Maciej Olenderczyk (GroupM) w prelekcji „Wojny platform & ekranów” omówią zmieniający się krajobraz rynku wideo, rolę AI oraz przyszłość platform streamingowych.
- Małgorzata Madej (TVP) w prezentacji „Digital w TV, TV w digitalu” przeanalizuje przenikanie się świata wideo online i tradycyjnej telewizji oraz jego wpływ na strategię reklamową.
- Marta Jarkiewicz-Michalczuk (Danone) i Adam Kręgielewski (Labcon) wskażą (prawne) granice kreatywności w short social video i zachęcą do wyciągania wniosków z (cudzych) błędów.
- Marta Kusowska (Full Stack Experts) przedstawi nowe trendy i narzędzia, które pozwolą błyskawicznie tworzyć angażujące treści wideo przy użyciu sztucznej inteligencji.
- Magdalena Marek-Terelak i Roman Terelak (Space Cat Industries) omówią dynamikę platformy TikTok i jej wpływ na strategie marketingowe.
- Marcin Pyć (Lifetube) opowie o transformacji ekosystemu YouTube, nowych nawykach widzów i przyszłości platformy.
>>> Sprawdź program konferencji „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”.
Uwaga! Do rozdania mamy 2 wejściówki na wydarzenie. Aby wygrać bilet, wystarczy odpowiedzieć na pytanie, które pojawi się w naszym newsletterze już 24 lutego b.r. Dołącz do grona subskrybentów.

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.