IAB HowTo: Królewski Gambit: jak wygrać w Content Marketingu, to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Podczas jednodniowego wydarzenia uczestnicy zgłębią tajniki strategicznych działań do zdominowania pola contentowej gry. Będą mieli okazję odkryć, jak za pomocą śmiałych „otwarć i zagrań” przyciągnąć uwagę odbiorców, a dzięki angażującym treściom, utrzymać ich inicjatywę i zainteresowanie. Dowiedzą się także, jak zakończyć grę imponującym matem, a także jak umiejętnie zmierzyć sukces tej „rozgrywki”, aby należycie świętować wygraną.
>>> Sprawdź program konferencji IAB HOWTo: Królewski Gambit, czyli jak wygrać content.
Zobacz również
Aby content marketing był skuteczny, wymaga zarówno głębokiego zrozumienia potrzeb, zainteresowań czy problemów grupy docelowej, jak i prowadzenia kompleksowej strategii tworzenia i dystrybucji treści w odpowiednich kanałach dotarcia. Jak to zrobić? Podpowiedzą eksperci z grup roboczych IAB Polska:
- Maciej Leonard Żybula, prowadzący konferencję, CEO/Founder Bees & Honey,
- Karolina Bąkowska, Head of Social Content & Gaming GoldenSubmarine,
- Monika Dobaj, Head of PR & Advocacy Labcon,
- Izabela Grotkowska, Content Team Manager GroupM,
- Antonina Grzelak, Chief Operating Officer PanParagon | Mr Receipt,
- Maciej Józefowicz, Marketing Manager Mitgo,
- Maciej Kuczyński, Kierownik Zespołu Projektów Video i Audio Ringier Axel Springer Polska,
- Nikoletta Mańkowska, CEO & co-founder ViralTalk,
- Marcin Niemczyk, Doradca Zarządu Polskie Badania Internetu,
- Tomasz Orłowski, Head of Social Media Euvic Media,
- Joanna Pełech-Mikulska, Media Director Blue Eyes Media,
- Paweł Szczyrek, Marketing Manager, Team Leader Ideo Force,
- Olga Szymkowiak, Senior Creative Content Specialist GroupM,
- Tomasz Wileński, Szef Grupy Roboczej Badania IAB Polska, CEO iSlay,
- Marta Wojciechowska, Starszy Kierownik ds. PR, Influencerów i Contentu I Senior PR Grupa spółek DANONE.
Przykładowo, Marcin Niemczyk opowie m.in. o tym, jakie są najważniejsze kanały dotarcia z treściami do polskich internautów, Maciej Józefowicz w swojej prelekcji pt. „Kiedy marka jest zbyt fajna”, zwróci uwagę na to, jak content marketing zamiast szansą, może stać się ryzykiem. Z kolei Tomasz Wileński przybliży temat tzw. super użytkowników oraz tego, jak ich rozpoznać i jak zmierzyć ich zainteresowanie za pomocą branded content. Natomiast o najnowszych trendach w branded content marketingu opowie Marta Wojciechowska. Maciej Kuczyński pokaże, jak treść audio przekształca markę w opowieść, która zostaje na dłużej. Tomasz Orłowski przybliży temat dostosowania treści przekazu do grup docelowych na przykładzie filmu Barbie i grup pokoleniowych, a Nikoletta Mańkowska przedstawi narzędzia AI na TiK Toku i pokaże, jak efektywnie wykorzystać sztuczną inteligencję do produkcji treści.
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadaczom certyfikatu DIMAQ przysługuje 20 punktów za udział w tym wydarzeniu.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Uwaga! Do rozdania mamy 2 wejściówki na wydarzenie. Aby wygrać bilet, wystarczy odpowiedzieć na pytanie, które pojawi się w naszym newsletterze już 16 kwietnia b.r.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.