TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Upoluj wejściówkę na IAB HowTo: Królewski Gambit, czyli jak wygrać w content [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na IAB HowTo: Królewski Gambit, czyli jak wygrać w content [KONKURS]
W Polsce już blisko 60% firm korzysta z content marketingu w celu budowy i wzmacniania wizerunku, potwierdzając tym samym, że może być to istotne narzędzie w procesie zdobywania zaufania i utrzymywania długofalowej relacji z klientami. Jak to zrobić? Tego dowiesz się podczas konferencji IAB HowTo: Królewski Gambit: jak wygrać w content marketingu uczestnicy, która odbędzie się już 23 kwietnia w Multikinie w Złotych Tarasach.
O autorze
2 min czytania 2024-04-08

IAB HowTo: Królewski Gambit: jak wygrać w Content Marketingu, to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Podczas jednodniowego wydarzenia uczestnicy zgłębią tajniki strategicznych działań do zdominowania pola contentowej gry. Będą mieli okazję odkryć, jak za pomocą śmiałych „otwarć i zagrań” przyciągnąć uwagę odbiorców, a dzięki angażującym treściom, utrzymać ich inicjatywę i zainteresowanie. Dowiedzą się także, jak zakończyć grę imponującym matem, a także jak umiejętnie zmierzyć sukces tej „rozgrywki”, aby należycie świętować wygraną.

>>> Sprawdź program konferencji IAB HOWTo: Królewski Gambit, czyli jak wygrać content.

Aby content marketing był skuteczny, wymaga zarówno głębokiego zrozumienia potrzeb, zainteresowań czy problemów grupy docelowej, jak i prowadzenia kompleksowej strategii tworzenia i dystrybucji treści w odpowiednich kanałach dotarcia. Jak to zrobić? Podpowiedzą eksperci z grup roboczych IAB Polska:  

  • Maciej Leonard Żybula, prowadzący konferencję, CEO/Founder Bees & Honey,
  • Karolina Bąkowska, Head of Social Content & Gaming GoldenSubmarine,
  • Monika Dobaj, Head of PR & Advocacy Labcon,
  • Izabela Grotkowska, Content Team Manager GroupM,
  • Antonina Grzelak, Chief Operating Officer PanParagon | Mr Receipt,
  • Maciej Józefowicz, Marketing Manager Mitgo,
  • Maciej Kuczyński, Kierownik Zespołu Projektów Video i Audio Ringier Axel Springer Polska,
  • Nikoletta Mańkowska, CEO & co-founder ViralTalk,
  • Marcin Niemczyk, Doradca Zarządu Polskie Badania Internetu,
  • Tomasz Orłowski, Head of Social Media Euvic Media,
  • Joanna Pełech-Mikulska, Media Director Blue Eyes Media,
  • Paweł Szczyrek, Marketing Manager, Team Leader Ideo Force,
  • Olga Szymkowiak, Senior Creative Content Specialist GroupM,
  • Tomasz Wileński, Szef Grupy Roboczej Badania IAB Polska, CEO iSlay,
  • Marta Wojciechowska, Starszy Kierownik ds. PR, Influencerów i Contentu I Senior PR Grupa spółek DANONE.

Przykładowo, Marcin Niemczyk opowie m.in. o tym, jakie są najważniejsze kanały dotarcia z treściami do polskich internautów, Maciej Józefowicz w swojej prelekcji pt. „Kiedy marka jest zbyt fajna”, zwróci uwagę na to, jak content marketing zamiast szansą, może stać się ryzykiem. Z kolei Tomasz Wileński przybliży temat tzw. super użytkowników oraz tego, jak ich rozpoznać i jak zmierzyć ich zainteresowanie za pomocą branded content. Natomiast o najnowszych trendach w branded content marketingu opowie Marta Wojciechowska. Maciej Kuczyński pokaże, jak treść audio przekształca markę w opowieść, która zostaje na dłużej. Tomasz Orłowski przybliży temat dostosowania treści przekazu do grup docelowych na przykładzie filmu Barbie i grup pokoleniowych, a Nikoletta Mańkowska przedstawi narzędzia AI na TiK Toku i pokaże, jak efektywnie wykorzystać sztuczną inteligencję do produkcji treści.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadaczom certyfikatu DIMAQ przysługuje 20 punktów za udział w tym wydarzeniu.  

Uwaga! Do rozdania mamy 2 wejściówki na wydarzenie. Aby wygrać bilet, wystarczy odpowiedzieć na pytanie, które pojawi się w naszym newsletterze już 16 kwietnia b.r.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Regulamin konkursu.