Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Upside Down Whopper: Burger King wprowadził nowego burgera z okazji premiery 3. sezonu „Stranger Things”

Upside Down Whopper: Burger King wprowadził nowego burgera z okazji premiery 3. sezonu „Stranger Things”
Premiera trzeciego sezonu kultowego serialu Netfliksa „Stranger Things” zbliża się wielkimi krokami. Kolejną marką, która postanowiła włączyć się w promocję produkcji jest Burger King i jego odwrócony do góry nogami Whopper.
O autorze
1 min czytania 2019-06-14

Były już klocki LEGO inspirowane serialem „Stranger Things”, New Coke, czyli napój Coca-Coli sprzed 30 lat i reklama w klimacie produkcji oraz kolekcja H&M w charakterystycznym dla lat 80. stylu. Teraz nadszedł czas na Whoppera odwróconego do góry nogami.

Marka Burger King z okazji premiery 3. sezonu serialu Netfliksa postanowiła wprowadzić do swojej oferty nowego burgera. Składniki pozostają te same, co w klasycznym Whopperze, jednak, jak sama nazwa wskazuje, są one w odwróconej kolejności. Nawiązuje to do mrocznego, alternatywnego świata znanego ze „Stranger Things”, pełnego przeraźliwych potworów, z którymi walczą bohaterowie serialu.  

Co ciekawe, nietypowy Whopper będzie dostępny jedynie w 11 lokalach marki w USA – jest to nawiązanie do imienia jednej z głównych postaci serialu – Eleven.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tutaj zobaczycie, jak w ciekawy sposób promowano drugi sezon serialu w Warszawie.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W ramach kampanii zatytułowanej „Real Life” oddział marki IKEA w Zjednoczonych Emiratach Arabskich odtworzył słynne wnętrza z kultowych już seriali – „Przyjaciół’, „Simpsonów” oraz „Stranger Things” wyłącznie przy użyciu mebli dostępnych w ofercie brandu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się