Przetarg dotyczył przygotowania strategii i kreacji nowej reklamy telewizyjnej, współpracy z influencerami, projektu konkursu konsumenckiego oraz działań w mediach społecznościowych. Upside ma obsługiwać markę Twist przez najbliższe dwa lata.
Szczegóły dotyczące przetargu nie zostały ujawnione.
Zobacz również
Wcześniej Upside realizował już projekty dla marki, odpowiada m.in. za stworzenie platformy komunikacyjnej #TwistYourself. W jej ramach w 2017 roku odbył się konkurs konsumencki oraz liczne akcje w mediach z udziałem influencerów. Ubiegłoroczna kampania reklamowa odniosła sukces zasięgowy, a same działania digitalowe uzyskały ponad 25 mln odsłon.
Upside to agencja strategiczno-kreatywna, wykorzystująca narzędzia ekonomii behawioralnej do tworzenia efektywnych kampanii marketingowych. Przygotowuje i realizuje działania z zakresu reklamy ATL, kampanie komunikacyjne 360°, kampanie z zakresu digital, organizuje eventy i prowadzi obsługę w mediach społecznościowych. Agencja powstała w 2010 r. Do grona wiodących klientów należy Carlsberg Polska (marka Okocim), Bakoma, USP Zdrowie i sieć farmaceutyczna DOZ.pl.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce