Upside wygrał przetarg na obsługę reklamową marki Twist

Bakoma powierzyła obsługę budżetu marki jogurtów do picia Twist agencji reklamowej Upside.
O autorze
1 min czytania 2018-05-08

Przetarg dotyczył przygotowania strategii i kreacji nowej reklamy telewizyjnej, współpracy z influencerami, projektu konkursu konsumenckiego oraz działań w mediach społecznościowych. Upside ma obsługiwać markę Twist przez najbliższe dwa lata.

Szczegóły dotyczące przetargu nie zostały ujawnione.

Wcześniej Upside realizował już projekty dla marki, odpowiada m.in. za stworzenie platformy komunikacyjnej #TwistYourself. W jej ramach w 2017 roku odbył się konkurs konsumencki oraz liczne akcje w mediach z udziałem influencerów. Ubiegłoroczna kampania reklamowa odniosła sukces zasięgowy, a same działania digitalowe uzyskały ponad 25 mln odsłon.

Upside to agencja strategiczno-kreatywna, wykorzystująca narzędzia ekonomii behawioralnej do tworzenia efektywnych kampanii marketingowych. Przygotowuje i realizuje działania z zakresu reklamy ATL, kampanie komunikacyjne 360°, kampanie z zakresu digital, organizuje eventy i prowadzi obsługę w mediach społecznościowych. Agencja powstała w 2010 r. Do grona wiodących klientów należy Carlsberg Polska (marka Okocim), Bakoma, USP Zdrowie i sieć farmaceutyczna DOZ.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj