Doceniając wiedzę i zaangażowanie Urszuli Karczmarczyk i Marka Starzyńskiego, mogę powiedzieć, że są to najwłaściwsze osoby na tych stanowiskach. Przed OKAM kolejne ambitne projekty, w tym na Żeraniu i Woli w Warszawie czy pierwsza inwestycja mieszkaniowa Strefa PROGRESS w Łodzi – niezwykle angażujące w zakresie marketingu i sprzedaży – wierzę, że nikt tak dobrze jak nowi dyrektorzy znający naszą firmę od podszewki i związani z nią od dłuższego czasu, nie zrealizuje ich lepiej – podkreśla Marcin Michalec, CEO OKAM.
Urszula Karczmarczyk ma ponad 20 letnie doświadczenie w branży nieruchomościowej. W OKAM Capital pracuje od przeszło 5 lat, do tej pory sprawując funkcje marketing managera. Wcześniej związana była m.in. z międzynarodową firmą doradczą w dziedzinie nieruchomości Knight Frank, gdzie zajmowała stanowisko marketing managera, a także z deweloperem AIG Lincoln (obecnie White Star) czy z agencjami reklamowymi tj. UK Solutions, MTWU, BWP Group, GSZ specjalizującymi się w obsłudze rynku nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych (biura, hotele, magazyny, centra handlowe). Odpowiadała również za działania marketingowe dla IKEA Centres. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej oraz Polish Open University. Jak sama twierdzi: marketing i nieruchomości, w tym architektura wnętrz, to nie tylko praca – to również pasja.
Zobacz również
Z kolei, Marek Starzyński, z rynkiem nieruchomości związany jest od przeszło 12 lat, w tym ostatnich 7 z OKAM, w którym pełnił funkcję sales leadera. Wcześniej pracował dla takich firmach jak Marvipol, Capitol Real Estate oraz Home Broker. Jako dyrektor sprzedaży w OKAM będzie odpowiedzialny za komercjalizację wszystkich projektów w Warszawie, Łodzi oraz w Katowicach a także za wprowadzanie do sprzedaży nowych inwestycji zgodnie z przyjętą Nową Polityką Jakości OKAM.
Wcześniej, przed wyborem na CEO OKAM Capital, funkcję dyrektora sprzedaży i marketingu, pełnił Marcin Michalec.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell