Uruchomiono „Fast Fashion Confessional Hotline”. Linia telefoniczna ma pomóc pokonać pokusę zakupów

Uruchomiono „Fast Fashion Confessional Hotline”. Linia telefoniczna ma pomóc pokonać pokusę zakupów
Dzwoniący pod numer 1-855-THREDUP będą mogli „wyspowiadać sęi" z zakupowych grzeszków, ale także otrzymać niezbędne informacje i wsparcie. To ma przekonać do prowadzenia bardziej zrównoważonego życia i konsumpcji.
O autorze
1 min czytania 2022-08-19

Wiele osób zdaje sobie sprawę, ile szkód naszej planecie wyrządza fast fashion. Duże marki typu Zara i H&M robią co mogą, aby stać się bardziej zrównoważonymi (począwszy od wprowadzania ekologicznych opakowań, aż po sięganie po materiały z drugiego obiektu czy też te ekologiczne). Jednak ekologowie i eksperci od mody zgodnie twierdzą, że najlepszą metodą ograniczenia szkodliwej produkcji odzieży jest… znacznie rzadsze jej kupowanie. 

thredUP,  czyli jedna z największych na świecie platform internetowych, która zajmuje się handlem jakościowymi ubraniami z drugiego obiegu, zauważa, że pokolenie Z również trafiło w szpony konsumpcjonizmu i często jest uzależniona od szybkich zakupów. Aby przekonać młode pokolenie do tego, że wcale nie musi tak często chodzić na zakupy, firma postawiła na nietypową kampanię.

Platforma thredUP uruchomiła specjalną telefoniczną linię „Fast Fashion Confessional Hotline”, na którą mogą dzwonić wszyscy wahający się nad kupieniem kolejnego ubrania. Osoba obsługująca linie ma ich odwodzić ich od pokusy wydawania pieniędzy na kolejne tanie spodnie czy bluzkę, a także zachęcać do przyjęcia bardziej zrównoważonych nawyków zakupowych. Akcje promuje młoda gwiazda serialu „Stranger Things” – Priah Ferguson.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wszyscy zainteresowani rozmową na temat mody fast fashion mogą po prostu zadzwonić pod numer 1-855-THREDUP. Jak twierdzą pomysłodawcy akcji, dzwoniący będą mogli się „wyspowiadać” z zakupowych grzeszków, ale także otrzymać niezbędne wsparcie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing