US Air Force wystartowało z kampanią rekrutacyjną skierowaną do kobiet

US Air Force wystartowało z kampanią rekrutacyjną skierowaną do kobiet
Z okazji tegorocznego Dnia Kobiet oraz premiery filmu Marvela, w którym główną bohaterką jest kobieta-pilotka, Siły Powietrzne Stanów Zjednoczonych rozpoczęły kampanię rekrutacyjną skierowaną do płci żeńskiej.
O autorze
1 min czytania 2019-03-06

„Każdy superbohater ma własną historię o swoich początkach” – takimi słowami rozpoczyna się spot, zrealizowany w ramach najnowszej kampanii rekrutacyjnej US Air Force „Origin Story”, której celem jest dotarcie do kobiet i zachęcenia ich do wstąpienia w ich szeregi. Film przedstawia historie inspirujących kobiet, które tworzą Siły Powietrzne Stanów Zjednoczonych.

Kampanię stworzono z okazji tegorocznego Dnia Kobiet i nadchodzącego filmu Marvela o superbohaterach, w którym główną postacią jest kobieta-pilotka.

Za realizację odpowiada agencja GSD&M.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jesteś wrażliwym młodym człowiekiem? Rozważ karierę w wojsku! Nowe reklamy British Army mają na celu zapewnienie potencjalnych rekrutów, że ich ‒ krytykowane przez otoczenie ‒ słabości są postrzegane przez armię jako mocne strony.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Każda z nich była inna – czasem szokowały, czasem budziły podziw. Siedem kobiet, siedem niezwykłych Polek, o których nie zawsze pamiętamy, i siedem dobrze znanych ambasadorek, przypominających ich historie. Posłuchajcie niezwykłych portretów audio, przygotowanych przez Storytel na Dzień Kobiet.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się