TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

UsabilityTools.com – zbadaj użyteczność swojej strony internetowej

UsabilityTools.com (UT) to platforma online do zdalnego badania użyteczności stron internetowych. Jest ona przeznaczona dla wszystkich osób prowadzących biznes w sieci.
O autorze
1 min czytania 2012-09-18

Właściciele sklepów internetowych, operatorzy e-usług i twórcy wszelkiego rodzaju startupów mogą sprawdzić jak użytkownicy obchodzą się z ich stronami i wprowadzić odpowiednie zmiany, które przyczynią się do polepszenia konwersji, czyli zwiększenia ilości użytkowników, którzy rzeczywiście skorzystają z oferowanej usługi.

– Każda osoba, która prowadzi stronę internetową cierpi na niedosyt wiedzy o zachowaniach i motywacjach swoich użytkowników. Często decyzje projektowe podejmowane są na podstawie założeń bazujących na niekompletnych informacjach. Dlatego wszelkie sposoby pozwalające na pozyskanie sprofilowanych informacji o użytkownikach są tak wartościowe – mówi Bartosz Mozyrko, twórca UsabilityTools.

W ramach jednej platformy internetowej znajduje się 10 narzędzi. Najpopularniejszymi wśród nich są Click Tracking (służący do tworzenie map miejsc, w które użytkownicy najczęściej klikają), Visitors Recording (pozwalający nagrywać filmy z obecności użytkowników na stronie) oraz A/B Testing (porównujący zachowanie użytkowników na różnych wersjach strony). Zebrane dane pozwalają wyciągać konkretne wnioski co do stopnia użyteczności serwisów.

– Aby mieć dostęp do takich funkcji, jakie obecnie udostępnia UsabilityTools, trzeba było dotychczas skorzystać z wielu różnych, niezależnych od siebie aplikacji. Wiązało się to nie tylko z problemem pamiętania loginów i haseł do kilkunastu stron, ale też z opłaceniem oddzielnego abonamentu na każdą z nich. U nas wszystkie te funkcjonalności są w jednym miejscu, a w dodatku dostępne w systemie przedpłaty, na podobnej zasadzie jak w telefonach na kartę. Użytkownik płaci tylko za to, co zużyje. Reszta środków może zostać wykorzystana na badania w kolejnych projektach. – wyjaśnia Mozyrko.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Właściciele stron internetowych coraz częściej dostrzegają jaka siła leży w wykorzystaniu narzędzi badawczych – w obserwowaniu oraz pytaniu użytkowników. Zakładamy, że tak jak teraz powszechne jest korzystanie z Google Analytics, tak za jakiś czas będzie z UsabilityTools – podsumowuje.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing