Usain Bolt jest bezsprzecznym liderem w swojej dyscyplinie – sześć razy zdobył złoty medal olimpijski w sprincie i trzy raz poprawiał rekord świata w biegach. Samsung rozpoczyna współpracę z Fundacją Usaina Bolta, zapewniając sprzęt fotograficzny oraz szkolenia adresowane do młodych, ambitnych fotografów. W ramach projektu NX Junior Photographer Samsung pomoże im spełniać marzenia i osiągać wyznaczone cele, oferując porady niezbędne do osiągnięcia doskonałości w dziedzinie fotografii. Postępy uczestników programu można śledzić na profilu aparatu Samsung NX na Facebooku.
Zobacz również
Bolt i Samsung dodają szybkości i energii każdej chwili
Bolt, jako zapalony użytkownik serwisów społecznościowych, docenia znaczenie dzielenia się aktualnymi wiadomościami z rodziną, przyjaciółmi i fanami. Za sprawą szybszej niż do tej pory łączności z siecią Wi-Fi aparat NX300 umożliwia błyskawiczne umieszczanie zdjęć bezpośrednio na portalach społecznościowych lub też łatwe i szybkie przesyłanie ich do smartfonu dzięki funkcji AutoShare. Jest to możliwe już z poziomu aparatu, dzięki czemu wszyscy znajomi na bieżąco mogą obserwować istotne wydarzenia z naszego życia.
Dostojny i szykowny
Światowa popularność Usaina Bolta nie wiąże się wyłącznie z jego sportowym talentem, ale również z osobowością i stylem prezentowanym poza bieżnią. Czy jako model na pokazie, czy jako honorowy gość na eleganckim przyjęciu, Bolt rozumie znaczenie umiejętnego łączenia formy z treścią. Aparat NX300 – dostępny w kolorze brązowym, białym lub czarnym, z kontrastującymi srebrnymi krawędziami – oferuje nowoczesną i oryginalną stylistykę, doskonałą dla wszystkich osób ceniących zarówno możliwości aparatu jak i jego wygląd. Połączenie elegancji tradycyjnego, klasycznego aparatu z teksturą i wygodą nowego designu korpusu zapewnia odpowiednią ergonomię, dając stabilną podstawę do efektywnego fotografowania. Dzięki niezrównanym parametrom zamkniętym w kompaktowej obudowie aparat NX300 jest idealnym rozwiązaniem dla osób oczekujących najwyższej jakości zdjęć, nawet jeśli są one wykonywane w ciągłym ruchu.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach