Usługa Klarny „Zapłać za 30 dni” będzie dostępna dla kibiców Legii Warszawa w Legia FanStore

Klarna rozpoczęła współpracę z największym polskim klubem sportowym, Legią Warszawa. Kibice stołecznego zespołu będą mogli kupować bilety na mecze oraz dokonywać zakupów w Legia FanStore przy pomocy elastycznych płatności od Klarny.
O autorze
1 min czytania 2022-11-30

Współpraca Klarny z Legią Warszawa to pierwsze w Polsce partnerstwo firmy z obszaru fintech i klubu sportowego. Współpraca rozszerzy działalność Klarny o segment wydarzeń sportowych.

Jednym z naszych priorytetów jest stałe podwyższanie jakości obsługi kibiców. Przykładamy szczególną uwagę do skrócenia procesu zakupowego oraz rozwoju form płatności. Wprowadzając innowacyjne rozwiązanie płatnicze oferowane przez Klarnę zapewnimy kibicom większą elastyczność i wygodę, dzięki czemu już wkrótce większa liczba kibiców będzie mogła uczestniczyć w meczu przy Łazienkowskiej 3, bądź zrobić zakupy w naszym oficjalnym sklepie – mówi Marcin Herra, wiceprezes zarządzający Legii Warszawa.

Partnerstwo z Legią potwierdza silne zaangażowanie w rozwój Klarny na polskim rynku. W ciągu roku fintech zyskał ponad milion klientów i stał się kluczowym partnerem dla ponad 4 tys. sklepów internetowych.

Współpracą z Legią otwieramy zupełnie nowy rozdział działalności Klarny w Polsce. Jako pierwszy dostawca płatności odroczonych nawiązujemy współpracę z organizacją sportową, która jest nie tylko najbardziej utytułowanym klubem sportowym w naszym kraju, ale przede wszystkim największą marką sportową w Polsce. Jesteśmy dumni, że będziemy mogli umożliwiać fanom Legii elastyczność i wybór, jeśli chodzi o zakup biletów i produktów online, a tym samym sprawić, że doświadczenia z oglądania meczu na żywo, staną się dla nich bardziej dostępne – komentuje Łukasz Dwulit, country manager Klarny w Polsce.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Legia Warszawa jest kolejną organizacją sportową, która dołączy do globalnej sieci partnerów Klarny. Na świecie szwedzki fintech współpracuje już m.in. z AS Romą i Chicago Bulls. Oprócz integracji jako partner płatniczy w sklepie internetowym Legii Warszawa sklep.legia.com, Klarna w ramach współpracy będzie także częścią dni meczowych klubu m.in. poprzez ekspozycję marki na bandach LED na stadionie przy Łazienkowskiej 3.

Słuchaj podcastu NowyMarketing