Ideą kreatywną było zaprezentowanie, że nawet starsze, kultowe filmy, możemy obecnie „Usłyszeć na nowo”. Do współpracy zaproszono stację TVN7 i wspólnie z nią wybrano 8 filmów z bardzo popularną ściężka dźwiekową lub charakterystycznymi dialogami. Wśród wybranych tytułów znalazły się m.in. „Człowiek z blizną”, „Szeregowiec Ryan” czy „Brudny Harry”.
Na cele kampanii Cheil zaproponował produkcję standów z soundbarem, które stanęły w 12 kinach Cinema City. Stand prezentujący plakat wybranego filmu, dzięki wbudowanemu czujnikowi po wykryciu ruchu, włącza dialog lub muzykę z filmu, przyciągając tym samym uwagę przechodzących miłośników kina.
Zobacz również
Standy, dzięki soundbarowi, umożliwiają przekonanie się o wyjątkowej jakości dźwięku, a jednocześnie zachęcają do obejrzenia specjalnie stworzonego przez TVN7 programu, w którym co tydzień emitowany będzie inny film.
Niestandardowej odsłonie kampanii towarzyszą działania w on-line m.in. w postaci zakładki poświęconej informacjom na temat produktu i kampanii na Filmweb.pl., w TV oraz w social mediach.
– Jedną z ambicji Cheila jest wprowadzanie na polski rynek niestandardowych rozwiązań i idei, które mogą wywrzeć realne zmiany. Wszystkim podejmowanym przez nas działaniom towarzyszy hasło „ideas that move”, które jest wyznacznikiem tworzonych przez Cheila pomysłów – mówi Daril Kim, Managing Director w Cheil Polska.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing