Uśmiechnij się do kwadratu

Edukują i informują, przedstawiają produkty lub po prostu opowiadają swoją historię – pomysłów na postacie, które reprezentują markę jest naprawdę wiele. Brand heros, bo tak potocznie nazywani są bohaterowie marki, są przede wszystkim wyróżnikiem.
O autorze
1 min czytania 2015-06-15

Marka Galeco podążając za trendami komunikacyjnymi stworzyła dwie postacie, które powodują uśmiech do kwadratu!

Komunikacja z uśmiechem

Galeco to wiodący, polski producent systemów rynnowych. Motto, którym kieruje się firma to „Uśmiech na deszcz”. Sugeruje ono, że zawsze istnieje skuteczne rozwiązanie problemu, a z uśmiechem trzeba podchodzić nawet do najmniej sprzyjających warunków. Takie podejście przejawia się w każdym działaniu firmy. Buduje to pozytywny wizerunek Galeco wśród klientów. Innowacyjne podejście do tematu związanego z systemami orynnowania i marketingiem sprawia, że firma cały czas się rozwija i poszukuje nowych rozwiązań. Najnowszym pomysłem jest urozmaicenie komunikacji z odbiorcami. Narzędziem do tego mają być dwaj brand heros, których cechy charakteru reprezentują najważniejsze wartości firmy Galeco. Dwóch bohaterów to również podwójny powód do uśmiechu dla wszystkich odbiorców.

Kreatywny pomysł

Na początku pojawiła się potrzeba, aby zmienić formę komunikacji w Social Media. To bardzo wymagająca sfera, dlatego potrzebny był nieszablonowy pomysł – mówi Pani Anna Góral specjalista ds. promocji z Galeco. Podczas burzy mózgów zrodziła się koncepcja dialogu pomiędzy dwoma bohaterami. 

Pierwszy z nich, Dr Deszczykiewicz, jest ekspertem w dziedzinie deszczu. Z cech firmy reprezentuje doświadczenie i jakość. W komunikacji będzie głosem doradczym, mówiącym o doborze systemów rynnowych. Drugą postacią jest G-man ( skrót od Galeco man’a), który jest super bohaterem. Tak jak rynny Galeco, tak i on, jest symbolem bezpieczeństwa i ochrony. Jego wrodzona ciekawość pozwala mu szukać nowych, innowacyjnych rozwiązań. Komunikacja z jego udziałem będzie opierała się na polemice z rozsądkiem Dr Deszczykiewicza. Firma Galeco pokusiła się o stworzenie całej, długiej historii związanej z przybyciem dwóch bohaterów na Ziemię, którą można poznać wchodząc na stronę. Docelowo, w dalszych działaniach, Galeco planuje przenieść postacie do wszystkich gałęzi komunikacji i uczynić z nich znak rozpoznawczy marki. Przygody bohaterów jak i wszystkie planowane z nimi działania, można śledzić na profilu Facebookowym firmy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing