Innowacyjne spoty reklamowe, przygotowane przez agencję reklamową Brasil, dom produkcyjny Selfish3 oraz Brand Team marki APAP, mają stanowić nową jakość w komunikacji branży farmaceutycznej.
– W nowej kampanii promocyjnej stawiamy na nowoczesną i wyjątkową komunikację. Mamy nadzieję, że wyróżni się ona w zatłoczonych blokach reklamowych oraz skłoni Polaków do chwili refleksji i zastanowienia się nad świadomym wyborem swojego leku przeciwbólowego – mówi Dominik Muszyński , Marketing Manager z USP Zdrowie.
Zobacz również
Przyjazne, wyciszone, proste a zarazem wyrafinowane wizualnie spoty (45 i 30 sek.) będzie można zobaczyć w telewizji i internecie. Jak podkreśla ich reżyser, Piotr Kumik, skrypty agencji Brasil dla marki APAP oraz otwartość ludzi z USP Zdrowie dały szansę na nowe spojrzenie oraz ciekawe, proste i bardzo ludzkie podejście do tematu.
– Nie ma tu efektownych wizualizacji wirusów ani supernowoczesnych animacji pokazujących, jak leki się z nimi rozprawiają. Nie ma też plastikowych ekspertów. Właściwie nie ma tu nic, co było do tej pory w polskich reklamach farmaceutyków. Jest tylko człowiek, którego jesteśmy tak blisko, że prawie możemy go dotknąć. To filmy o bólu, którego doświadcza każdy, a prawdziwość i realizm postaci pozwalają na intymne spotkanie z bohaterami. Właśnie dlatego tak lubię te filmy – dodaje Piotr Kumik.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
APAP to najbardziej znany i zaufany lek przeciwbólowy. Kampania „Mądre Leczenie” to znajomość własnego ciała – wiedza: co, kiedy i jak boli. To autentyczne zainteresowanie człowiekiem, jego zdrowiem i dobrym samopoczuciem. To także świadomy, przemyślany wybór leku – dopasowanego do dolegliwości, skutecznego, a jednocześnie takiego, który nie szkodzi.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zespół zarządzający marką APAP: Ewelina Kraskowska (Category Director), Dominik Muszyński (Marketing Manager), Gabriela Wielgosz (Brand Manager)
Agencja reklamowa Brasil – agencja full service, od 6 lat obsługująca międzynarodowe i lokalne marki, www.brasilwarsaw.pl.
Piotr Kumik – reżyser, który przez wiele lat współpracował ze stacją TVN oraz z Discovery Channel. Współtworzył między innymi format Szymon Majewski Show. Reżyserował wiele reklam dla PKO Banku Polskiego z udziałem Szymona Majewskiego oraz z platformy Organizm. Tworzył też filmy reklamowe dla takich marek jak: Lipton, Tymbark, Samsung, Oral-B, T-Mobile czy Nescafe.