Ustrzel swój TV w piłkarskim konkursie Vifona!

Gratka dla fanów footballu z zacięciem copywritera - Vifon Polska rozdaje telewizory za najbardziej kreatywne okrzyki kibiców piłki nożnej. Do końca Mistrzostw Świata FIFA trwa konkurs „Vifold na mistrzostwach – ustrzel swój TV!”.
O autorze
0 min czytania 2014-06-26

Konkurs nawiązujący do trwającego Mundialu to kolejna akcja powstała we współpracy marki Vifon Polska z trójmiejską Agencją Kreatywną NAOKO. To także kolejna inicjatywa wykorzystująca sylwetkę brand hero marki – Vifolda, stworzonego przez agencję. Makaronowy Vifold patronuje większości organizowanych konkursów (http://vifon.pl/pl/funzone/), w ramach komunikacji w social media.

Aby wziąć udział w konkursie należy zakupić dowolny produkt Vifona, wejść do dedykowanej aplikacji (www.vifon.pl/mistrzostwa) i dodać własny, autorski okrzyk kibica na cześć wybranej drużyny, obecnej na Mundialu. Okrzyk powinien nawiązywać do wybranego wcześniej zawodnika (mamy tu Vifonsteinera, Vifonalda, Vifuareza i wielu innych) oraz wybranego produktu Vifona. Do odbioru nagrody upoważnia skan/zdjęcie paragonu z datą dodania zwycięskiego zgłoszenia. W każdym tygodniu autor najlepszego okrzyku zgarnia telewizor Samsung Smart TV, a czterech wyróżnionych uczestników zestawy zup i gadżetów marki Vifon.

Konkurs trwa w dniach 16.06 – 13.07.2014.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj