Konkurs nawiązujący do trwającego Mundialu to kolejna akcja powstała we współpracy marki Vifon Polska z trójmiejską Agencją Kreatywną NAOKO. To także kolejna inicjatywa wykorzystująca sylwetkę brand hero marki – Vifolda, stworzonego przez agencję. Makaronowy Vifold patronuje większości organizowanych konkursów (http://vifon.pl/pl/funzone/), w ramach komunikacji w social media.
Aby wziąć udział w konkursie należy zakupić dowolny produkt Vifona, wejść do dedykowanej aplikacji (www.vifon.pl/mistrzostwa) i dodać własny, autorski okrzyk kibica na cześć wybranej drużyny, obecnej na Mundialu. Okrzyk powinien nawiązywać do wybranego wcześniej zawodnika (mamy tu Vifonsteinera, Vifonalda, Vifuareza i wielu innych) oraz wybranego produktu Vifona. Do odbioru nagrody upoważnia skan/zdjęcie paragonu z datą dodania zwycięskiego zgłoszenia. W każdym tygodniu autor najlepszego okrzyku zgarnia telewizor Samsung Smart TV, a czterech wyróżnionych uczestników zestawy zup i gadżetów marki Vifon.
Zobacz również
Konkurs trwa w dniach 16.06 – 13.07.2014.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]