Marka Fantasia od lat współpracuje z kobiecymi markami i artystkami, wspierając kreatywność w wyrażaniu siebie. Kooperacja z Femi Stories zaowocowała minikolekcją ubrań, współpraca z Anią Kruk – biżuterią, a część zysku ze sprzedaży „Fantasii z różowymi kulkami” przeznaczane jest na wsparcie Akademii Mocy Kobiet.
W swojej najnowszej komunikacji social mediowej Fantasia będzie opowiadać o utalentowanych kobietach i pokazywać je jako inspirację dla innych. W ten sposób marka chce pomagać dotrzeć realizującym swoje pasje dziewczynom do szerszej publiczności, zmieniając przy tym swój profil w platformę dla zdolnych Polek. Robi to poprzez stworzenie #TeamFantasia.
Zobacz również
Do projektu zaproszono kobiety, które wyrażają się w kreatywny sposób przez pryzmat swoich pasji. Na profilu marki pojawią się zarówno ilustratorki, jak i projektantki ubrań czy jubilerki, które marka chce wypromować, ponieważ ich działania doskonale wpisują się w idee marki, takie jak niezależność twórczą, chęć autoekspresji oraz wieloznaczność kobiecości.
Pomysł za całą koncepcją komunikacji, którą zaproponowała nam NAV agency, mocno nawiązuje do manifestu marki Fantasia. Jest to nowe, niekonwencjonalne podejście do postowania, które w 100% odpowiada na nasze potrzeby, a przy tym tworzy wspólny, estetyczny feed na naszym Instagramie. Dodatkowo czujemy, że wykorzystujemy naszą platformę do robienia czegoś dobrego – do promowania utalentowanych kobiet, z których wiele przekuło swoją pasję samodzielnie przez siebie prowadzony biznes – mówi Ewa Jakuć, brand manager Fantasia.
Projekt #TeamFantasia wystartował w kwietniu. Każdego miesiąca marka prezentować będzie kolejną twórczynię, którą zaprosiła do współpracy. Pierwszą z nich jest Iza Bułeczka – ilustratorka i edukatorka sztuki, która swoimi pracami promuje feminizm i siłę kobiet – wartości wyjątkowo istotne dla marki Fantasia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing