Najnowsza kampania Ballantine’s to hołd dla wszystkich tych, którzy w świecie wszechobecnych presji społecznych nadal pozostają sobą. W tej misji marka postawiła na wyrazistych artystów, zapraszając do współpracy niepokorny rapowy duet PRO8L3M i Brodkę. W ramach projektu powstał teledysk, który w tydzień osiągnął ponad 2 miliony wyświetleń. „Żar” (Tak To Robię) nie znika z youtubowej karty „Na Czasie”, a Ballantine’s kontynuuje działania. Na oficjalnym profilu marki na Instagramie w formacie IgTV można obejrzeć trzy mini dokumenty autorstwa Filipa Skrońca, obrazujące kulisy powstania projektu. Filmy te, to opowieść o tym jak pozostać sobą w świecie, w którym każdy chce dla nas najlepiej, ale jak mówi Brodka „…jedyną słuszną odpowiedzią na koniec dnia jest po prostu robić swoje”.
To jednak nie koniec aktywności Ballantine’s w ramach kampanii Tak To Robię. Działania będą kontynuowane do drugiej połowy 2021 roku. W kolejnym etapie marka szykuje między innymi aktywację konsumencką, działania z mediami oraz kolejny duży artystyczny projekt. Na kogo tym razem postawi? Z pewnością na osobowość, która tak samo jak PRO8LEM i Brodka zainspiruje odbiorców do działania w duchu „Stay True”.
Zobacz również
Teledysk do utworu Żar (Tak To Robię) można obejrzeć w serwisie YouTube pod tym linkiem. Video dokumentalne natomiast dostępne są na oficjalnym profilu marki na Instagramie w zakładce IgTV.
Więcej informacji o kampanii znajduje się na stronie www.taktorobie.net.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach