Uwolnij dziecięcą radość z paczką Złotych Misiów HARIBO

Od kwietnia br. widzowie telewizji mogą obejrzeć nową kampanię marki Haribo. Reklama pokazuje, że w każdym z nas jest ukryta dziecięca radość i wystarczy paczka Złotych Misiów HARIBO, aby ją wydobyć.
O autorze
0 min czytania 2019-05-14

W nowym spocie oficjalna atmosfera biurowa zostaje w zaskakujący sposób przełamana. Poważni dorośli niespodziewanie przemawiają dziecięcymi głosami i rozpoczynają zabawną rozmowę o żelkach HARIBO.

Chcieliśmy, by komunikacja nawiązywała do motta marki „HARIBO smak radości dla dzieci i dorosłych”.  Nowa reklama trafia w sedno – w prosty i zabawny sposób prezentuje charakter marki komentuje Katarzyna Skrzypczak, brand manager HARIBO.

Pomysłodawcą konceptu jest brytyjska agencja Quitestorm, za produkcję odpowiada Hothead, a lokalną implementację – agencja Pakt. Mindshare Polska odpowiada za planowanie oraz zakup mediów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj