UX Poland czyli o Doświadczeniu Słów Kilka

Już za niecały miesiąc, w dniach 9-11 kwietnia odbędzie się konferencja UX Poland. Tegoroczna edycja pod tytułem The Human Experience Conference będzie opowiadała historię powstawania produktów i usług poprzez identyfikowanie potrzeb, proces tworzenia i wdrożenie.
O autorze
1 min czytania 2014-03-12

Konferencja kierowana jest do specjalistów z branży e-marketingu, marketingu, e-commerce, user experience, usability czy architektury informacji.

W tym roku UX Poland będzie gościło w Centrum Konferencyjnym Muranów mieszczącym się w Muzeum Historii Żydów Polskich w Warszawie, a w nim blisko 40 prelegentów i prawie 500 uczestników. W trakcie trzech dni będą dzielić się wiedzą jak przyciągnąć uwagę czy zyskać lojalność klientów. Wśród prelegentów pojawią się takie osoby jak Indi Young, jedna z założycieli agencji Adaptive Path i ekspertka wydawnictwa Rosenfeld Media, Jeff Parks – wieloletni członek zarządu Information Architecture Institute (IAI), Andrea Resmini – przewodniczący zarządu IAI, Matt Lee – Senior User Researcher w Booking.com, Mateo Rando – Researcher w Spotify, a także Chris Avore – szef działu projektowania produktów w NASDAQ OMX. Na scenie pojawi się także Christian Hertlein z IDEO. Polskę reprezentować będą takie nazwiska jak Wiesław Kotecki i Hubert Anyżewski – prekursorzy i trendsetterzy user experience oraz założyciele pierwszej w naszym kraju agencji UX – UseLab, Adam Plona z NextWeb Ventures, Kamil Adamczyk – CEO w Intelclinic, twórców opaski NeurOn, Patryk Strzelewicz z Dice + , Natalia Hatalska czy Aleksander Naganowski z Mastercard.

W tym roku dodatkową atrakcją będą warsztaty, które wypełnią cały pierwszy dzień imprezy. Wśród prowadzących znajdą się Jeff Parks, Indi Young, Christina Mausser, Alisan Atvur oraz Matt Ventre. Rozwiązania tworzone podczas warsztatów będą projektowane dla jednej z organizacji pozarządowych.

Tradycyjnie już, wszystkie wystąpienia będą nagrywane na video i publikowane w darmowej aplikacji UX Poland App dostępnej na platformy iOS oraz Android. W niedalekiej przyszłości również Windows Phone.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W tym roku głównymi sponsorami konferencji są Mastercard oraz UseLab.

Informacje dotyczące zapisów na warsztaty i konferencję, a także szczegółowy program można znaleźć na oficjalnej stronie wydarzenia uxpoland.com

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się