Konferencja kierowana jest do specjalistów z branży e-marketingu, marketingu, e-commerce, user experience, usability czy architektury informacji.
W tym roku UX Poland będzie gościło w Centrum Konferencyjnym Muranów mieszczącym się w Muzeum Historii Żydów Polskich w Warszawie, a w nim blisko 40 prelegentów i prawie 500 uczestników. W trakcie trzech dni będą dzielić się wiedzą jak przyciągnąć uwagę czy zyskać lojalność klientów. Wśród prelegentów pojawią się takie osoby jak Indi Young, jedna z założycieli agencji Adaptive Path i ekspertka wydawnictwa Rosenfeld Media, Jeff Parks – wieloletni członek zarządu Information Architecture Institute (IAI), Andrea Resmini – przewodniczący zarządu IAI, Matt Lee – Senior User Researcher w Booking.com, Mateo Rando – Researcher w Spotify, a także Chris Avore – szef działu projektowania produktów w NASDAQ OMX. Na scenie pojawi się także Christian Hertlein z IDEO. Polskę reprezentować będą takie nazwiska jak Wiesław Kotecki i Hubert Anyżewski – prekursorzy i trendsetterzy user experience oraz założyciele pierwszej w naszym kraju agencji UX – UseLab, Adam Plona z NextWeb Ventures, Kamil Adamczyk – CEO w Intelclinic, twórców opaski NeurOn, Patryk Strzelewicz z Dice + , Natalia Hatalska czy Aleksander Naganowski z Mastercard.
Zobacz również
W tym roku dodatkową atrakcją będą warsztaty, które wypełnią cały pierwszy dzień imprezy. Wśród prowadzących znajdą się Jeff Parks, Indi Young, Christina Mausser, Alisan Atvur oraz Matt Ventre. Rozwiązania tworzone podczas warsztatów będą projektowane dla jednej z organizacji pozarządowych.
Tradycyjnie już, wszystkie wystąpienia będą nagrywane na video i publikowane w darmowej aplikacji UX Poland App dostępnej na platformy iOS oraz Android. W niedalekiej przyszłości również Windows Phone.
W tym roku głównymi sponsorami konferencji są Mastercard oraz UseLab.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Informacje dotyczące zapisów na warsztaty i konferencję, a także szczegółowy program można znaleźć na oficjalnej stronie wydarzenia uxpoland.com
Słuchaj podcastu NowyMarketing
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.