TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Użytkownicy Interii i RMF wybierają najpopularniejszy klub piłkarski

Interia i RMF zapraszają wszystkich kibiców do stworzenie mapy popularności klubów piłkarskich. Głosowanie na ulubioną drużynę odbywa się poprzez ankietę umieszczoną na stronie www.mapakibicow.pl oraz w serwisie sport.interia.pl.
O autorze
1 min czytania 2015-03-03

W ankiecie uwzględniono 181 najlepszych obecnie klubów piłkarskich, zarówno z ekstraklasy jak i niższych lig. Internauci mogą wskazać swoją ulubioną drużynę oraz określić miejsce zamieszkania. Dzięki temu powstanie mapa, która ukaże sympatie kibiców do określonych zespołów, w poszczególnych województwach i powiatach. Celem prowadzenia ankiety jest sprawdzenie, które drużyny cieszą się największą popularnością w Polsce i czy sympatie kibiców zawsze związane są z miejscem, w którym żyją.

Przez cały okres prowadzenia badania mapę preferencji kibicowskich można będzie zamieścić w dowolnym serwisie internetowym poprzez embed kodu HTML na stronie. Osoba oddająca swój głos w internetowej ankiecie nadal pozostaje w danym serwisie, a zebrane dane są agregowane do jednej bazy danych i aktualizowane co godzinę. 

Do badania preferencji Interia wykorzystuje nowe narzędzie – mapę, dzięki której możliwe będzie sprawdzenie, czy określone poglądy lub sympatie internautów łączą się z miejscem ich zamieszkania.

– Mapa preferencji to zupełnie nowy sposób prezentowania wyników ankiet internetowych. Użytkownicy otrzymują czytelną mapę Polski, która dodatkowo umożliwia podgląd wyników w poszczególnych województwach czy nawet powiatach – wyjaśnia Filip Lenart, Dyrektor Marketingu i PR Grupy Interia.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dzięki nowemu narzędziu portal może przeprowadzać ankiety wśród internautów na wiele różnych tematów – odnośnie ważnych społecznie problemów, czy też sposobu spędzania wolnego czasu i codziennego życia Polaków.

Wykonawcą narzędzia jest firma Hyper Media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Mapa znajduje się na tej stronie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się