Blokery reklam – potocznie nazywane adblockami – potrafią naprawdę sporo. Dzięki różnego rodzaju wtyczkom, aplikacjom i programom użytkownik jest w stanie zablokować Twoją reklamę na Facebooku, YouTubie czy na stronach mediów. Ba, użytkownik może zablokować i pominąć Twoją reklamę nawet w środku materiału na kanale influencera.
Zarejestruj się za pomocą tego formularza: https://bit.ly/3F7M5CI
Zobacz również
Szacuje się, że straty wynikające z blokowania reklam wynoszą od 27 mld do nawet 40 mld dolarów. Jako media planner, marketer czy wydawca MUSISZ wiedzieć, jak działają adblocki i inne wtyczki blokujące reklamy.
Z naszego bezpłatnego webinaru dowiesz się:
- jak działają blokery reklam i czy są legalne;
- czy możliwe jest blokowanie reklam nawet w aplikacjach na smartfony;
- ile użytkowników korzysta z blokerów reklam w Polsce i na świecie;
- dlaczego użytkownicy blokują reklamy;
- ile pieniędzy wydawcy tracą przez blokowanie reklam;
- czemu bigtechy nie zwalczyły jeszcze adblocków.
Weź udział w webinarze już w piątek 9 grudnia o godz. 12:00 na platformie Clickmeeting!
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing