– Pierwszy raz od powstania naszej etykiety w 1996 wprowadzamy tak znaczną modyfikację. To bardzo ważna zmiana, która ma ułatwić rozróżnienie pomiędzy oznaczonymi produktami wegańskimi i wegetariańskimi. Inspiracją do zmiany były przed wszystkim sygnały napływające od konsumentów z całego świata świadczące o potrzebie większej odmienności obydwu etykiet – komentuje Przemysław Chojnicki, dyrektor ds. certyfikacji V-Label Polska.
Nowe wegańskie logo nadal jest podobne do swojej poprzedniej wersji. Otrzymało jednak zaktualizowany tekst wskazujący na globalny charakter V-Label. Wegetariańskie logo zostało odświeżone, zyskało zielone tło, które bardziej je wyróżnia i zapewnia kontrast.
Zobacz również
– Dążymy do świata, w którym produkty wegańskie i wegetariańskie są szeroko rozpowszechnione, popularne i łatwo rozpoznawalne – komentuje Renato Pichler, założyciel V-Label.
Nowe oznaczenia wprowadzone przez V-Label to odpowiedź na potrzeby konsumentów, poszukujących produktów wegańskich i wegetariańskich. Dzięki odświeżonym znakom jeszcze łatwiej będzie wybrać produkt zgodnie z przestrzeganą dietą.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Spodziewamy się, że zmiana większości certyfikowanych produktów potrwa do dwóch lat. Wynika to z ogromnej skali przedsięwzięcia oraz istniejących zapasów. Nie chcemy przyczyniać się do marnowania produktów – mówi o nowych logotypach współdyrektor V-Label International, Martin Ranninger.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
V-Label to uznany na całym świecie, zarejestrowany znak towarowy służący do oznaczania produktów i usług wegańskich i wegetariańskich. Został założony w Szwajcarii w 1996 roku. Stanowi godny zaufania przewodnik zakupowy dla konsumentów. Dzięki ponad 25-letniemu doświadczeniu w etykietowaniu produktów i angażowaniu ekspertów w dziedzinie zarządzania jakością, technologii żywności, chemii, kosmetologii i marketingu, V-Label jest liderem globalnego ruchu.