Współpraca obejmie całoroczne działania promocyjne oraz organizację eventów. Valkea została wybrana w drodze przetargu.
Do zadań grupy mediowej należy przygotowanie identyfikacji wizualnej marek premium, w tym wdrożenie nowej struktury Premium Brands oraz opracowanie jej logotypu. Działania w ramach całorocznej kampanii wizerunkowej będą prowadzone za pośrednictwem kanałów: OOH, Social Media, Digital, POS. Valkea będzie także odpowiedzialna za organizację eventów towarzyszących i akcji specjalnych.
Zobacz również
„Fashion House jako outlet, oferuje kolekcje mody „po sezonie”. Ten aspekt wpływa na wybór sposobu komunikacji z klientem. Zależy nam na zaangażowaniu poprzez zaproszenie na zakupy „za kulisami pokazów mody”, gdzie można kupić produkty wybranych marek premium z ubiegłych/poprzednich kolekcji, w osiągalnych na każdą kieszeń cenach. Pokazujemy Klientom ekskluzywność wielkiego świata fashion jako dostępną poprzez wejście za „kulisy mody” wraz z Fashion House w Piasecznie. Rozpoczęliśmy pierwszą sezonową kampanię wizerunkową zatytułowaną właśnie „Kulisy Mody”, w ramach której odbyła się sesja zdjęciowa oraz przygotowane zostało video z backstage’u ukazujące kulisy produkcji (http://bit.ly/1TuxVtl ). Całość przekazuje ideę mody, która jest bardzo atrakcyjna wizerunkowo i cenowo, ale nie jest już obecna „na wybiegu” – mówi Jerzy Kamecki, New Business Manager w Valkea Media.
Premium Brands obejmują 26 sklepów w Fashion House Outlet Centre Piaseczno spośród ponad setki obecnych w galerii. Są to znane, wysoko pozycjonowane marki, skierowane do bardziej wymagających klientów.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing