Valorant to nowa i szybko zyskująca popularność gra komputerowa. „Strzelanka” skupia się przede wszystkim na taktyce i współpracy między graczami. Jeszcze podczas zamkniętych testów, Valorant uzyskał rekord dniowy w historii platformy Twitch, grę oglądało jednocześnie 1,7 miliona osób, generując 34 miliony obejrzanych godzin jednego dnia. Turniej VALORANT CRUNCHIPS CUP zostanie przeprowadzony na specjalnej stronie turniejowej w domenie GRY-OnLine.pl, na której zaplanowane jest także lokowanie marki Crunchips podczas streamów. W turnieju o nagrody z puli 17 500 złotych, a także miesięczny zapas chipsów Crunchips powalczy 128 najlepszych drużyn. Zapisy do otwartych kwalifikacji ruszają 18 lipca.
Promocja turnieju podzielona została na dwie części. Od drugiej połowy lipca rusza kampania w kanale digital (social media, Gryonline.pl, Youtube), która zachęca do udziału w turnieju. Druga część kampanii, z pomocą influencerów, ma zachęcać do oglądania streamów na platformie Twitch.
Zobacz również
Za pomysł, strategię i realizację działań odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, przy wsparciu Game Lab komórki biznesowej Publicis Groupe, specjalizującej się w planowaniu działań marketingowych klientów w obszarze gamingu. Za przygotowanie kreacji kampanii i turnieju, koordynację działań z influencerami i działania w social media odpowiedzialna jest agencja LiquidThread, która również należy do Publicis Groupe.
Game Lab powstał w sierpniu 2019 roku i od tego czasu rozwija i poszerza swoje kompetencje, współpracując z klientami z całego portfolio Publicis Groupe. Ta komórka strategiczna to odpowiedź agencji na rosnący potencjał branży oraz zainteresowanie klientów i partnerów grupy.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach