Value Media i Media Insight wygrywają przetarg eobuwie.pl i Modivo

W wyniku rozstrzygniętego przetargu Value Media (Group One) oraz The Media Insight (Group M) zajmą się strategią, planowaniem i zakupem mediów dla marek eobuwie.pl oraz Modivo.
O autorze
0 min czytania 2021-02-10

Współpraca wspomnianych agencji z eobuwie.pl oraz Modivo już wystartowała. Zadaniem Value Media i Media Insight jest obsługa najbliższej kampanii wiosennej. Agencje konkurowały w przetargu z PHD Media Direction, Zenith, Carat oraz Havas Media, które dotychczas obsługiwało tego klienta.

– Szukaliśmy partnerów z doświadczeniem w e-commerce na rynku polskim i zagranicznym. Value Media oraz Media Insight przedstawiły strategię, która współgra z naszymi planami dynamicznego rozwoju marki przy zachowaniu konkurencyjnych kosztów zakupu mediów. Promocja nowych kolekcji to dla marek zawsze bardzo ważne wydarzenie. To moment, w którym efekty wielomiesięcznej pracy prezentujemy naszym klientom. Przy tej okazji stawiamy na odświeżenie komunikacji, zwłaszcza jej tonu oraz kanałów, w których będzie prowadzona – komentuje Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl SA i założyciel sklepu internetowego z modą Modivo.