Decyzja o współpracy zapadła po owocnym okresie próbnym w zakresie wsparcia działań SEM.
Sieć szkół języka angielskiego Speak Up liczy kilkadziesiąt placówek w Polsce i na świecie a z jej usług skorzystało do tej pory ponad 200 tysięcy zadowolonych słuchaczy. Speak Up stawia na zaawansowane narzędzia technologiczne, dzięki którym chętni mogą pobierać wiedzę w systemie multimedialnych zajęć, dostępnych 24 godziny na dobę, w dowolnej lokalizacji w Polsce i na świecie.
Zobacz również
Dom mediowy Value Media, po owocnym okresie próbnym w zakresie SEM rozpoczął długofalową współpracę ze szkołą Speak Up. Będzie odpowiedzialny za działania efektywnościowe we wszystkich kanałach digitalowych. Podmiot zadba też o usprawnienie procesów sprzedażowych, poprowadzi działania w Paid Social, między innymi na Facebooku oraz przygotuje kreację marketingu efektywnościowego. Obsługę Klienta w obszarze kreatywnym i zaawansowanej analityki danych będzie wspierać Sales Tube, podmiot także należący do Group One.
W naszej branży najważniejszym okresem w roku jest jesień – to wtedy większość osób po powrocie z wakacji decyduje się na rozpoczęcie nauki języków obcych. Decyzja o podjęciu współpracy z Value Media właśnie w tym okresie okazała się dobrym posunięciem, chociaż była z naszej strony ogromnym kredytem zaufania dla zespołu. Value Media zaproponował ofertę opartą na nowoczesnych narzędziach odpowiadających na potrzeby naszych Klientów, a tym samym bardziej skutecznych. – mówi Bogusława Matuszewska, Prezes Speak Up.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach