TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Value Media realizuje zimową kampanię Neckermanna

Biuro Podróży Neckermann rozpoczęło realizację działań reklamowych, których celem jest promocja i wsparcie sprzedaży oferty ZIMA 2012/2013. Kampania realizowana będzie w prasie, internecie oraz na antenie Radia RMF MAXXX.
O autorze
1 min czytania 2012-10-30

– Spoty reklamowe będą emitowane w Radiu RMF MAXXX przez ponad trzy tygodnie, do 18 listopada br. Istotnym elementem aktywności marketingowej będzie także konkurs prowadzony na antenie tego radia, w którym słuchacze będą mogli wygrać atrakcyjną wycieczkę z Neckermannem i drobne upominki. Dodatkowo w serwisie www.rmfmaxxx.pl dostępna będzie specjalna, dedykowana konkursowi, podstrona – mówi Piotr Michalak, Senior Media Planner w domu mediowym Value Media.

Wsparciem kampanii radiowej będą działania online prowadzone w kilku kanałach: poprzez newslettery, kampanię w Google i na Facebooku. Powstała także reklama video, którą będzie można zobaczyć m.in. na Youtube. Reklamy oferty Neckermanna pojawią się także w prasie – m.in. w listopadowym wydaniu magazynu Podróże oraz dodatku do Gazety Wyborczej „Jedziemy na zimowe wakacje”.

─ Poprzez aktywność reklamową chcemy pokazać różnorodność zimowej oferty i jej benefity. Zima z Neckermannem to zarówno wyjazdy narciarskie na najlepsze stoki Europy np. do Austrii czy Włoch, jak i bogata oferta wypoczynku w słonecznych regionach świata, takich jak np. Wyspy Kanaryjskie, Egipt, Maroko, Dominikana czy Meksyk– tłumaczy Rafał Grunwald, Dyrektor Marketingu w Neckermann Polska.

Kampania rozpoczęła się 27 października i potrwa do końca listopada. Za zaplanowanie działań i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Value Media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj