Value Media, w wyniku wygranego przetargu, zajmie się obsługą 360 marki Amica — strategią, planowaniem i zakupem mediów online i offline. W zaplanowanych działaniach na ten rok jest dalszy rozwój obecności marki w digitalu oraz w TV, w tym w zakresie sponsoringu telewizyjnego.
Za realizację działań w digitalu: paid social, SEM, programmatic, performance i afiliację odpowiada agencja SalesTube.
Zobacz również
– Value Media każdego roku podczas obrony budżetu udowadnia, że jest silnym strategicznie partnerem, który przy tak długofalowej współpracy wciąż utrzymuje świeże podejście do naszej komunikacji, a przy tym realizuje wszystkie cele biznesowe. To był kolejny przetarg, podczas którego otrzymaliśmy kompleksowe materiały z analizą rynku, trendów i konkretne plany wsparte parametrami i deklarowanymi estymacją na kluczowych dla nas KPI – tak argumentuje wybór agencji Paweł Rydz, dyrektor marketingu w Amica.
– Przed nami bardzo trudny rok 2023, sytuacji ogólnej stagnacji biznesu, którą w branży AGD także odczuwamy. Wybraliśmy zaangażowanego partnera ze znakomitą efektywnością w digitalu i rozpoznaniem w reklamie TV, przy którego wsparciu uda nam osiągnąć założone cele wizerunkowe i sprzedażowe, bo monetyzacja planowanych aktywności z obszaru mediów będzie dla nas szczególnie ważna – dodaje Paweł Rydz.
Pierwsze aktywności online w 2023 roku wystartują już w drugiej połowie stycznia.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing