Value Media rozpoczyna 14 rok współpracy z marką Amica

Agencja mediowa Value Media (Group One) wygrała przetarg na obsługę 360 marki Amica w 2023 roku. Tym samym agencja już 14 rok z rzędu utrzymuje status partnera biznesowego marki AGD.
O autorze
1 min czytania 2023-01-25

Value Media, w wyniku wygranego przetargu, zajmie się obsługą 360 marki Amica  — strategią, planowaniem i zakupem mediów online i offline. W zaplanowanych działaniach na ten rok jest dalszy rozwój obecności marki w digitalu oraz w TV, w tym w zakresie sponsoringu telewizyjnego.

Za realizację działań w digitalu: paid social, SEM, programmatic, performance i afiliację odpowiada agencja SalesTube.

– Value Media każdego roku podczas obrony budżetu udowadnia, że jest silnym strategicznie partnerem, który przy tak długofalowej współpracy wciąż utrzymuje świeże podejście do naszej komunikacji, a przy tym realizuje wszystkie cele biznesowe. To był kolejny przetarg, podczas którego otrzymaliśmy kompleksowe materiały z analizą rynku, trendów i konkretne plany wsparte parametrami i deklarowanymi estymacją na kluczowych dla nas KPI –  tak argumentuje wybór agencji Paweł Rydz, dyrektor marketingu w Amica.

Przed nami bardzo trudny rok 2023, sytuacji ogólnej stagnacji biznesu, którą w branży AGD także odczuwamy. Wybraliśmy zaangażowanego partnera ze znakomitą efektywnością w digitalu i rozpoznaniem w reklamie TV, przy którego wsparciu uda nam osiągnąć założone cele wizerunkowe i sprzedażowe, bo monetyzacja planowanych aktywności z obszaru mediów będzie dla nas szczególnie ważna – dodaje Paweł Rydz.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pierwsze aktywności online  w 2023 roku wystartują już w drugiej połowie stycznia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing