Value Media wygrywa budżet na fullservice`ową obsługę marek Hochland Polska

Po wieloetapowym przetargu Value Media (Group One) wygrywa przetarg na kompleksową obsługę marek Hochland Polska we wszystkich kanałach komunikacji on i offline. Umowa ma charakter długofalowy i obejmuje strategiczne planowanie i zakup mediów.
O autorze
0 min czytania 2017-01-19

Zaproponowana przez Value Media strategia najlepiej adresuje wyzwania i cele postawione markom Hochland i Almette oraz co równie ważne jest optymalna  kosztowo. Poza tym agencja przekonała nas swoim innowacyjnym podejściem do komunikacji mediowej i umiejętnością szybkiej i skutecznej adaptacji nowych trendów do prowadzonych kampanii. Właśnie takiego partnera szukaliśmy. – komentuje Rafał Masiak, Dyrektor Marketingu Hochland Polska.

 

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj