Value Media wygrywa budżet TMS Brokers

Dom mediowy Value Media (Group One) wygrywa budżet na kompleksową obsługę domu maklerskiego, będącego liderem w świadczeniu usług doradztwa na rynkach walut, CFD, kontraktów terminowych i opcji – TMS Brokers.
O autorze
0 min czytania 2016-06-27

Value Media będzie odpowiadać za prowadzenie całościowych działań online: strategię, planowanie mediów, w tym SEM i Paid Social, a także analitykę i przygotowanie kreacji.

– Value Media jako jedyne, spośród kilku agencji zaproszonych do przetargu, zaproponowało nam innowacyjną strategię, która jest najlepiej dopasowana do naszych celów biznesowych, przy jednoczesnym zachowaniu bardzo dobrego poziomu kosztów – komentuje Michał Kidała, Dyrektor Departamentu Marketingu, Domu Maklerskiego TMS Brokers S.A.

Umowa ma charakter długofalowy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj