Value Media wygrywa przetarg na obsługę iSpot w digitalu

Dom mediowy Value Media, zdobywa budżet reklamowy iSpot. Współpraca, nawiązana w drodze przetargu, ma charakter długofalowy i obejmuje działania w kanałach cyfrowych.
O autorze
1 min czytania 2018-11-20

iSpot to największy w Polsce Premium Reseller produktów marki Apple, posiadający sieć 26 salonów oraz renomowanych firm trzecich, takich jak Bang & Olufsen, Bose czy JBL, specjalizujących się w tworzeniu produktów komplementarnych do sprzętów Apple. Salony iSpot zlokalizowane są w największych miastach w Polsce, w prestiżowych lokalizacjach kluczowych galerii handlowych.

Dom mediowy Value Media, wygrał przetarg na całościową obsługę komunikacji iSpot w internecie. Umowa została podpisana na czas nieokreślony i obejmie zakrojone na szeroką skalę działania on-line, mające na celu umocnienie pozycji iSpot na polskim rynku.

Do zadań Value Media należy planowanie i zakup mediów w kanałach cyfrowych. Za SEO, SEM oraz kampanie display (w tym RTB), ze szczególnym uwzględnieniem kampanii performance odpowiada SalesTube. Spółka należąca do Group One zajmie się ponad to analityką, doradztwem oraz optymalizacją procesu sprzedaży sklepach stacjonarnych jak również e-commerce ISpot. Działania w social mediach poprowadzi agencja contentowa Labcon. Tym samym iSpot Apple Premium Reseller dołącza do grona polskich marek takich jak Kazar, Stella Pack czy Aza Group, które powierzyły swój e-commerce Group One.

– Digital to dla nas jeden z najważniejszych kanałów komunikacji, dlatego zdecydowaliśmy się na strategiczną, długofalową współpracę z domem mediowym Value Media, który w swojej ofercie wykazał wysokie kompetencje strategiczne w budowaniu silnych marek oraz wiedzę ekspercką w obszarze e-commerce. – mówi Sylwia Snopkiewicz, digital marketing & e-commerce senior manager iSpot.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Jestem przekonana, że długoterminowy charakter współpracy oraz zintegrowanie wszystkich działań komunikacyjnych w jednym domu mediowym, o tak dużym doświadczeniu w budowaniu skutecznych kampanii, pozwolą nam osiągnąć zakładane cele wizerunkowe oraz zwiększyć skalę naszego biznesu. – mówi Monika Mielczarczyk, dyrektor marketingu iSpot.

Słuchaj podcastu NowyMarketing