Aleksandra Matuszkiewicz doświadczenie zdobywała w PHD Media Direction i Universal McCann. Pracowała dla takich marek jak Unilever, Media Markt, Orkla, PZU, Mattel, ETi, Froneri Polska. Specjalizuje się w mediach offline. Ukończyła Zarządzanie na Uniwersytecie Warszawskim.
Mateusz Smoliński przygodę z branżą zaczął ponad 4 lata temu. Poprzednio związany z agencją iProspect Polska, gdzie początkowo pełnił rolę Affiliate Specialist, a ostatnie 2,5 roku zajmował stanowisko senior client relationship specialist. Współpracował z m.in. eService, Kruk S.A, Grupą Polsat Plus. Specjalizuje się w działaniach efektywnościowych.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Paulina Szymańska ma ponad 9-letnie doświadczenie w branży, które zdobywała w Vizeum PHD (OMD), Zenith, MEC (Wavemaker) i MediaVest (Spark Foundry). Specjalizuje się w mediach offline, głównie TV. Pracowała z takimi markami jak Sephora, Polsat, Nivea, PGE, GlaxoSmithKline. Ukończyła Socjologię na SGGW.
Małgorzata Osiadacz jest związana z mediami od 2008 roku. Przed Value Media pracowała m.in. w agencji Universal McCann. Prowadziła kampanie dla marek Teva, Volkswagen Group, Allegro, PZU S.A., Mattel, Johnson & Johnson. Ukończyła Ekonomię oraz Marketing i Zarządzanie na SGGW.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]