Marka Recigar należąca do portfolio Adamedu wznawia komunikację swojego produktu w nowej kampanii. Dwie wersje emitowanych spotów są oparte o testimoniale. W pierwszym poznajemy historię matki i pobudki do zmiany życiowych nawyków kierowane dobrem rodziny. Druga reklama to opowieść mechanika, który także wygrał z nałogiem. Produkcje są oparte o inny insight, ale z tym samym wnioskiem – Recigar pomaga rzucić palenie w ciągu 25 dni.
Spoty będą emitowane w TV i VOD (ipla, TVN player, TVP). Dodatkowo, marka stworzyła także dedykowaną aplikację, która pomaga rzucić palenie. Agencja Value Media odpowiada za strategię, planowanie oraz zakup mediów online i offline.
Zobacz również
Spoty są dostępne na stronie: https://recigar.pl/.
Kampania wystartuje 14 grudnia i potrwa do końca lutego 2021.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]