Value Media z kampanią dla marki Recigar

Marka Recigar (Adamed) wznawia komunikację produktu w okresie postanowień noworocznych. Kampania jest oparta na opiniach konsumentów. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media należąca do Group One.
O autorze
0 min czytania 2020-12-17

Marka Recigar należąca do portfolio Adamedu wznawia komunikację swojego produktu w nowej kampanii. Dwie wersje emitowanych spotów są oparte o testimoniale. W pierwszym poznajemy historię matki i pobudki do zmiany życiowych nawyków kierowane dobrem rodziny. Druga reklama to opowieść mechanika, który także wygrał z nałogiem. Produkcje są oparte o inny insight, ale z tym samym wnioskiem – Recigar pomaga rzucić palenie w ciągu 25 dni.

Spoty będą emitowane w TV i VOD (ipla, TVN player, TVP). Dodatkowo, marka stworzyła także dedykowaną aplikację, która pomaga rzucić palenie. Agencja Value Media odpowiada za strategię, planowanie oraz zakup mediów online i offline.

Spoty są dostępne na stronie: https://recigar.pl/.

Kampania wystartuje 14 grudnia i potrwa do końca lutego 2021.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj