W ramach współpracy Value Media będzie odpowiadać za opracowanie strategii komunikacji, planowanie i zakup mediów do realizowanych kampanii reklamowych oraz organizację działań niestandardowych.
Poczta Polska jest kolejną polską spółką z udziałem Skarbu Państwa, po Telewizji Polskiej oraz PKP Intercity, której budżet reklamowy zdobył Value Media. Roczna współpraca będzie dotyczyć przede wszystkim strategii, planowania i zakupu mediów w ramach prowadzonych kampanii reklamowych. Szeroko zakrojone działania komunikacyjne obejmą zakup czasu reklamowego i kampanii sponsoringowej w telewizji, radio i kinach, działania reklamowe w internecie oraz zakup powierzchni reklamowej w prasie i na nośnikach OOH.
Zobacz również
Współpraca Poczty Polskiej z Value Media obejmuje również szereg działań niestandardowych z zakresu m.in. organizacji i realizacji kampanii typu ambient marketing, akcji promocyjnych, eventów oraz konferencji. Dodatkowym obszarem działania będą projekty związane z lokowaniem marki Poczty Polskiej w mediach.