Nagrodę otrzymaliśmy za kampanię reklamową w ramach szeroko komentowanej platformy komunikacyjnej „Łomża. W swoim tempie” . Tytuł został przyznany w kategorii Kreatywność Językowa za „walory artystyczno-językowe przekazu handlowego, za kreatywnie przedstawione paradoksy, nonsensy, hiperbole, za doskonałą stylizację oraz bezkompromisową odwagę artystyczną i językowy potencjał twórczy” – powiedział Dawid Błaszczyk, group marketing manager Van Pur S.A.
Akcja Złota Mowa Reklamowa jest organizowana w tym roku po raz siódmy przez Biuro Reklamy Telewizji Polskiej. Spośród tysięcy reklam telewizyjnych i kilkudziesięciu nominowanych kampanii, każdego roku są wybierane trzy – takie, które w sposób wyjątkowy spełniają najwyższe standardy w zakresie komunikacji komercyjnej.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Za kreacje i produkcje filmów reklamowych we współpracy z Van Pur odpowiadała agencja reklamowa Brasil Warsaw, oraz ekipa filmowa z producentem Wojtkiem Pałysem . Za obsługę social media marki odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia, a zakup mediów powierzono domowi Mediacom.