Van Pur S.A. i kampania reklamowa „ŁOMŻA. W swoim tempie” zwycięzcą akcji Złota Mowa Reklamowa

Decyzją kapituły Biura Reklamy Telewizji Polskiej zwycięzcą akcji Złota Mowa Reklamowa za rok 2021 została firma Van Pur S.A.
O autorze
1 min czytania 2022-02-21
Nagrodę otrzymaliśmy za kampanię reklamową w ramach szeroko komentowanej platformy komunikacyjnej  „Łomża. W swoim tempie” . Tytuł został przyznany w kategorii Kreatywność Językowa za „walory artystyczno-językowe przekazu handlowego, za kreatywnie przedstawione paradoksy, nonsensy, hiperbole, za doskonałą stylizację  oraz bezkompromisową odwagę artystyczną i językowy potencjał twórczy” – powiedział Dawid Błaszczyk, group marketing manager Van Pur S.A.

Akcja Złota Mowa Reklamowa jest organizowana w tym roku po raz siódmy przez Biuro Reklamy Telewizji Polskiej. Spośród tysięcy reklam telewizyjnych i kilkudziesięciu nominowanych kampanii, każdego roku są wybierane trzy – takie, które w sposób wyjątkowy spełniają najwyższe standardy w zakresie komunikacji komercyjnej.

Za kreacje i produkcje filmów reklamowych we współpracy z Van Pur odpowiadała agencja reklamowa Brasil Warsaw, oraz ekipa filmowa z producentem Wojtkiem Pałysem . Za obsługę social media marki odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia, a zakup mediów powierzono domowi Mediacom.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj