W sieci ukazał się właśnie pierwszy odcinek FitCRIBS, nowego internetowego programu, którego forma inspirowana jest kultowym formatem MTV. W odróżnieniu od telewizyjnego pierwowzoru, oko kamery podglądać będzie nie domy celebrytów, a najciekawsze obiekty sportowo-rekreacyjne w Polsce, w tym siłownie i kluby fitness. Na pierwszy ogień poszła warszawska siłownia Hardkorowego Koksa.
– Będziemy pokazywać miejsca, które wyróżniają się na sportowej mapie Polski, zarówno wyjątkową atmosferą, jak i poziomem świadczonych usług. Chcemy w ten sposób pokazać, że w naszym kraju, jest bardzo wiele, ciekawych, wysokojakościowych obiektów sportowo-rekreacyjnych, a przez to motywować Polaków do jeszcze większej aktywności fizycznej – tłumaczy Rafał Skoczeń, dyrektor marketingu w VanityStyle.
Zobacz również
VanitySyle w nowym, internetowym programie stawia nie tylko na same obiekty, ale także ludzi, którzy je tworzą. To oni przede wszystkim swoimi zaangażowaniem, pasją i charyzmą sprawiają, że sport cieszy się w Polsce coraz większą popularnością. Dlatego też do udziału w pierwszym odcinku zaproszono Roberta Burneikę.
– Robert jest bardzo inspirującym człowiekiem, który swoim wyjątkowym sposobem bycia, motywuje rzesze Polaków do uprawiania sportu. Takich ludzi jest w Polsce dużo więcej – dodaje Rafał Skoczeń.
Kolejne odcinki FitCRIBS już wkrótce, jednak to, kogo w nich zobaczymy, jest na razie tajemnicą. Biorąc pod uwagę, że wśród 3300 obiektów partnerskich FitProfit i FitSport znajduje się wiele klubów prowadzonych przez sportowe gwiazdy i celebrytów – może być naprawdę interesująco.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Pomysłodawcą i realizatorem programu jest dom marketingowy Manhattan, który w ramach współpracy z VanityStyle odpowiada za promocję i komunikację marek FitProfit, FitSport oraz QlturaProfit.
Słuchaj podcastu NowyMarketing